een fries zoals jij hebt vind ik ook leuk, maar meer een zwart sportpaard met sokken, als je begrijpt wat ik bedoel
 een fries zoals jij hebt vind ik ook leuk, maar meer een zwart sportpaard met sokken, als je begrijpt wat ik bedoel  en ik wil inderdaad geen stresskip, gewoon lekker relaxt buitenkachelknolletje waar ik voor de lol wat mee kan dressuren. Als hij uiteindelijk een M-proefje kan lopen ben ik al dik tevreden, ben niet zo'n wedstrijdruiter.. wil gewoon een pennypaard waar ik lekker mee kan tutten en rijden
 en ik wil inderdaad geen stresskip, gewoon lekker relaxt buitenkachelknolletje waar ik voor de lol wat mee kan dressuren. Als hij uiteindelijk een M-proefje kan lopen ben ik al dik tevreden, ben niet zo'n wedstrijdruiter.. wil gewoon een pennypaard waar ik lekker mee kan tutten en rijden  Het liefst met veeeel haar
 Het liefst met veeeel haar  *klinkt wel heel penny nu
 *klinkt wel heel penny nu  *
 *Stresskikkers zijn heel leuk om te rijden voor iemand anders, heb ik ook altijd gedaan. Maar voor mezelf wil ik gewoon rust in de tent
 Ik wil geen zelfmoordmissie maken van een buitenrit
  Ik wil geen zelfmoordmissie maken van een buitenrit  

Geplaatst: 02-08-06 15:04
               Geplaatst: 02-08-06 15:04				         

karakter vind ik juist zo'n fantastisch kenmerk van het friese paard, vind het jammer dat daar toch op beknibbeld wordt.
 karakter vind ik juist zo'n fantastisch kenmerk van het friese paard, vind het jammer dat daar toch op beknibbeld wordt.

) kost om het paard te kunnen rijden............ik bedank ervoor.
 ) kost om het paard te kunnen rijden............ik bedank ervoor. 

, moet het goedkomen dacht ik!!
 , moet het goedkomen dacht ik!!