Stresskikkers zijn heel leuk om te rijden voor iemand anders, heb ik ook altijd gedaan. Maar voor mezelf wil ik gewoon rust in de tent

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kjoetie schreef:inderdaadeen fries zoals jij hebt vind ik ook leuk, maar meer een zwart sportpaard met sokken, als je begrijpt wat ik bedoel
))
Melina schreef:jennyk schreef:Die van mij is drachtig sinds 25 mei, ik zit dus vlakbij jullie in de buurt. Het dus bijna 10 weken i.p.v 9 weken, wat ik bij de buikfoto had staan.
Ik hoop trouwens op een valkkleurig merrieveulen
Ik hoop op een licht vos merrieveulentje met een blesje en eventueel wat witte voetjes/beentjes
kjoetie schreef:Wat ik wel heel kwalijk vind is dat het mooie, betrouwbare en koele karakter naar de achtergrond verschuift en minder belangrijk wordt geacht dan sportaanleg. Dan krijg je over een aantal jaren imo hetzelfde probleem als bij het kwpn: paarden die voor de gemiddelde ruiter veel te heftig zijn.. je kunt wel een peerd hebben die zijn eigen oren eraf schopt maar als dan ieder buitenritje een zelfmoordpoging iskarakter vind ik juist zo'n fantastisch kenmerk van het friese paard, vind het jammer dat daar toch op beknibbeld wordt.
kjoetie schreef:waar hoop je zelf op Dimple? merrie/hengstje? kleur?
Leuk dat je voor een veelzijdig paardje gaat, dat doe ik zelf ook, gewoon lekker kachelen, beetje dressuur, beetje voor de wagen, en mocht paardlief het leuk vinden, een sprongetje op zijn tijd..en verder vooral lol met je knol
kjoetie schreef:jaWat ik wel heel kwalijk vind is dat het mooie, betrouwbare en koele karakter naar de achtergrond verschuift en minder belangrijk wordt geacht dan sportaanleg. Dan krijg je over een aantal jaren imo hetzelfde probleem als bij het kwpn: paarden die voor de gemiddelde ruiter veel te heftig zijn.. je kunt wel een peerd hebben die zijn eigen oren eraf schopt maar als dan ieder buitenritje een zelfmoordpoging iskarakter vind ik juist zo'n fantastisch kenmerk van het friese paard, vind het jammer dat daar toch op beknibbeld wordt.
Quirinake schreef:Ik heb ff twee foto's geupload om jullie ff te laten zien
Mijn merrie is vandaag 127, eignelijk 128 op dit uurdagen drachtig, dus iets over de 4 maanden. En zo ziet ze er nu uit
zal flinke baby worden niet