en het is geen dode boender en is een boere l u l en erg slim
en snel ondeugend en toch ook wel af en toe heeeeeeel lief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en snel ondeugend en toch ook wel af en toe heeeeeeel lief
friendly schreef:Hij is echt heel erg mooi, maar ik las in een ander topic dat hij nu dood is.. Erg jammer hoor.. Aan de verhalen te horen was ie lekker eigenwijs zoals veulentjes ook horen te zijn.. Pasha7: veel succes, en plezier met je komende veulen!
hebben ze het niet echt heel erg warm op het land? In jullie stal is het koeler vond ik maandag hoor

ik lees elke keer dat het steeds beter met hem gaat
ben echth blij voor jou hoor Brenda
Azzaro schreef:heel slim opgemerkt brenhebben ze het niet echt heel erg warm op het land? In jullie stal is het koeler vond ik maandag hoor

was er erg boos over 
nee zit er niet op tewachten eigenlijk vond het al erg genoeg dat ze hadden gemaait terwijl ze er op liepen
o wat haat ik dat nederlandse ..... weer
eerst zeggen ze het gaat omweer komen en heb pot ver drie niet gezien en gevoeld van regen en omweer 

ga een dikke vette klacht in dienen
ik snel de spoedlijn gebelt van de dierenarts en gezegt wat er gebeurt was hij zij ja ik ga nu contact maken met utrecht en bel je zo terug
ik nog meer in paniek krijg ik nog een hiepperventilatie
en ja hoor met 3 min belde hij me terug hij zij (ik kom er meteen aan hij moet met spoed gespoeld worden) dus met 15min was hij op stal. hij drukte bij me vader een recept die die op moets halen bij de apotheke dus hij met een bloed gang naar de dinges toen en was binnen 30 min weer terug, normaal doe je er 30 min heen en 30 min terug over de je kan wel op je vingers tellen hoe hart en hoeveel spoed er achter stond. bij de apotheke moest hij norit halen 50 gr in poeder vorm

en dan gaat hij door
ik ben blij dat ik hem nog heb

Dabo schreef:Aahhh Bren.. wat sneu voor dat arme kereltje.. Gelukkig is hij er weer bovenop gekomen!
Ik zag hem vanmiddag laat met zijn mamsje weer lekker op de wei staan.
Ik denk dat je die wormenspuit er voortaan wel op een andere manier inwerkt denk ik.....
Sterkte hoor, en een dikken knuffel van mij!
gellukig gaat he tnu weer goed!
ik weer in paniek pfffff
ik hoorde t op stal allemaal! Bren hou ons wel even op de hoogte! Het komt allemaal wel goed