Wel heel mooi dat Obelix nu kan worden opgevoed door Hinke, zo het lijkt. Dat is een groot goed, nu het toch zover is... Hoop dat hij snel ook zijn kunst-melk wil drinken.
Syrianda
Wel fijn dat HInke hem accepteerd bij haar in stal. Dan heeft hij toch nog een "moeder" die naar hem kijkt en waar hij eea van kan leren.
Hopelijk gaat hij toch nog wat melk drinken.
Nogmaals heel veel sterkte met het verlies. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Al zal dat vast heel moeilijk zijn. Maar dat is ook logisch.
Hey Sandra, ik lees het net pas. Jeetje, wat erg zeg, niet alleen voor jou maar ook voor de anderen uiteraard. Hopelijk is ze vredig ingeslapen zonder pijn. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies, en als je me nodig hebt, je weet me te vinden he meid!
Jeetje meid je hebt zo je portie wel gehad heel veel sterkte met dit verlies voor jullie allemaal!! Gelukkig heeft de kleine een goede pleegmama nou nog goed drinken !! hele mooie foto ook !!
Kim, Sandra en Sushilla, ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Het valt niet mee om zo`n paard te moeten missen. En hopenlijk komen de moeder gevoelens weer een beetje bij Hinke boven zodat zij Obelix onder haar hoede neemt, zou voor beide goed zijn.
Verder duim ik er voor dat het de rest van het jaar helemaal gaat zoals het hoort, er is nu al genoeg ellende gebeurt.
Heel verdrietig dat het zo heeft moeten lopen, maar wel fijn dat Hinke Obelix nu min of meer geadopteerd heeft! Hopelijk vinden ze een soort 'troost' bij elkaar.
Het zit jou idd niet mee, het jaar is nog niet half voorbij of je hebt je portie ellende al wel weer gehad...