Ik heb een 3-jarige die nu 8 weken ver is. verwachte datum is 21/04/2007. De aanstaande moeder is Ramona VR (Rubiquil x Sultano) drachtig van Dreamcatcher.
Katinka is weer drachtig van O`Malley. Ze is officieel 7 mei uitgerekend, maar omdat ze tot nu toe steeds 3 weken overgedragen heeft tel ik die weken er meteen maar bij op . Dan zit je op 28 mei.
Mariska_28 - Abbytales Katinka x O`Malley - 28 mei 2007
Zowel Katinka alsook mijn andere merrie zijn op 6 weken dracht gescand, dus nu maar de rest van de 10 maanden wachtten
Dus hier nog een keer. Ik weet niet de precieze data maar ik zal dat later nog een smelden. IBALIA: 1. Lady (erikxariban) gedekt door Discovery - begin februari 2. Ulriecke (oramexwellington) gedekt door Douglas - maart 3. Takitta (ahornxramiro) gedekt door Caprice - mei 4. Primadonna vd Rietvan (condordexcarentino) gedekt door Tenerife - mei 5. Ibalia (nimmerdorxballyvie) gedekt door Veron - mei
wij hebben er twee Lirina (Ferro x Bredero) drachtig van ub40 en Odessa (goodwill x John u to berry) drachtig van rhodium voor deze merrie wordt het de 1e keer dat ze een veulen krijgt.