Er kwam vandaag zelfs een galopje uit tijdens de les, ze werd helemaal heet omdat Dennis haar op liep te naaien. Alleen na 3 passen bedacht ze zich dat het wel heel erg zwaar was en toen is het niet meer voorgekomen . Daarna heeft ze zelfs nog amper gedraaft, mutsie.
Wat een schattige veulens allemaal!! Gefeliciteerd!! Nu wil ik al helemaal dan mijn lieve merrie gaat bevallen :0 Zo ziet ze er nu uit, hier enkele buik en uier foto's! Ze zijn van gisteren en toen moest ze nog 12 dagen.. (als we rekenen dat het 11 maanden later na de dekking komt)
Haar dikke buik in het vooraanzicht
Haar tietjes
Aanzicht van achter, moet ik wel haar staart flink optillen hoor, want zo goed zie je ze nog niet van achter!
Fjorden kind boven aan de page.. ik denk dat ze er nog niet is.. als je haar uier ziet. en het is al haar 7e kindje.. dan moeten de uiers nog veel meer vol lopen
een nieuw dikke buiken topic *o/* (late reactie maar ben een paar dagen niet online geweest) maar glenda heeft vandaag de ''mijlpaal'' van 320!! dagen gehaald het aftellen begint nu dus echt hierzo