Het eerst Lingh veulentje net gezien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:58

Het zal mij verder worst zijn, ik heb een hengstje en een ruin van hele andere types, maar ik vind het vreemd dat je van een paar foto's en een filmpje zo'n zware conclusie trekt.
Ik denk dat je een veulen irl gezien moet hebben om hem echt goed te kunnen beoordelen.

Netje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 13:15

janderegelaa schreef:
Nah, heb het over de neven effecten van het communisme en ik ben géén kruistocht tegen LIngh aan het houden, sterker nog, ik had er graag mee willen dekken. Ben wél een beetje moe van alle Penny meisjes die maar roepen dat het een mooi veulentje is door zn kolletje of mooie kleur. En dan ga ik er graag tegen in. Niemand heeft tot nu toe ook weerlegd wat ik gezegd heb en toch blijven ze het een goed veulen vinden en dat vind ik raar.

Als jij mag zeggen wat je wilt, mag ik dat ook (en ik ben geen Penny meisje ...). Maar om telkens in herhaling te vallen op basis van een paar fotootjes, dat wordt wat flauw. Er volgen nog een flink aantal Lingh veulens; ga je dan iedere keer dit commentaar erop geven ? Geen kruistocht tegen Lingh ? Echt wel (scheve horizon op foto's, overbouwd, beenstand, etc.) ! Maar goed dan dat je er niet mee hebt gefokt; bespaart je een bittere teleurstelling als ik je woorden goed heb begrepen.

Helina0611

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 18:59

bij mijn vorige manege is ook een lingh veulen geboren.
Bubbling of Esbi
Merrie
Geboren op zondag 26 februari 2006 om 11.10 uur.
vader : Lingh
moeder : Picara

Afbeelding
net geboren

Afbeelding
1 dag oud

Afbeelding
1 maart

Afbeelding
4 maart

BELINDA GEFELICITEERD
ik weet niet of dit de bedoeling was.
maar hoop dat jullie haar mooi vinden.

fabienne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 17:46

Zojuist ben ik bij dit veulen op bezoek geweest

Het is een heel leuk dier! Zit goed in elkaar en kan echt heel best bewegen. Ze heeft een super mooi hoofd.

Verder nog een mooi Painted Black veulen gezien en een heel gaaf veulen van Contendro II.

Er worden half april ook twee Santano veulens verwacht hier, dus ik ben heel benieuwd.