Hier ook iedereen de beste wensen voor 2006 en dat het maar een mooi camjaar mag worden met alleen maar mooie gezonde veulens en voorspoedige bevallingen!
Ook vanuit Onstwedde iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Faniek, leuk dat je 2 merries laat dekken en nog leuker dat ze dan weer op de cam komen
Ik was nog even wat updates aan het zoeken en vond het volgende:
Update Missy: Missy has begin to show signs she is near foaling. She has had wax on her teats the last 2 days. It could be anyday. Her due date is January 4th but my guess is she will not make it until then. But I have been wrong so many times that no one should listen to me. Nature seems to have her own course and this is Missy's first foal so feel free to make your own guess of when the baby will be born. I say Sunday night.
Ze belt me net.. het is een merrie en ze staat nu voor het eerst te drinken. Het is idd een bonte maar niet veel wit.. een paar vlekjes op de schouder en op de kont, hoge witte benen en een aparte bles met sneb
foto staat in het dikkebuiken topic! bovenaan de 1 na laatste blz maar zal hier ook nog wel geplaatst worden denk ik.. weet niet of ik hem mag plaatsen..
het probleem bij cheyenne haar box is dat de muren aan de ene kant niet geschikt zijn om de cam op te hangen, en aan de andere kant is de muur zo'n 15 meter hoog, das ook niet handig, de cam hangt nu ongeveer 5 meter boven de box maar moet eigenlijk nog hoger.....maar voor het zover is hopen we het helemaal perfekt te hebben, het beeld ook want dat is nog wat aan de felle kant nu