Mijn stemmen gaan naar:Rachmaninoff - Petraakenen Lodewijk - Ods (ik vind deze ontzettend lekker en hoop ooit in mijn leven zo'n typje op mijn weide te hebben!!!)
Moeilijk, moeilijk, moeilijk Stem 1Andros van MyrdalStem 2Rocky van JeddahMaar Athletico is toch de mooiste
fighter heeft geen stemmen meer nodig lijkt me, dus spendeer ik ze lekker aan 2 andere veulentjes:1Athletico – PhiaBinken de geweldig getekende2Lodewijk – Ods
fighter van libke, de reden waarom lijkt me wel duidelijk en Jack van Horsewisper! Wat een lieverdje is dat zeg!
Moeilijk dit!Het is geworden:Aidan van TinneOmdat Tinne zo heerlijk enthousiast is en het een leuk veulentje is natuurlijk!Lodewijk van Ods Geweldig beestje!
Mijn stemmen:Wanagi van Coydog Kaylen van Mazzel-Meid Wanagi als zoon van mijn hengst en broertje van Jip, dat kan niet anders. En Kaylen is gewoon top. Hij lijkt qua hoofd, houding en uitdrukking ook ontzettend veel op Baggio!!
Mijn stemmen gaan naar:Rachmaninoff- PetraakenHe Rocks (Rocky) - jeddahGewoon, omdat ik dit de mooiste veulens vind.
ik wil graag stemmen op:lodewijk..vind m helemaal geweldig!kayo...arabiertjes zijn natuurlijk geweldig, maar ik vind hem super