mijn man was vanmorgen al bij fighter in de kliniek en meneer kan al niet meer in zijn beugels
.Dus vanavond even 100km heen en 100 terug afleggen om ze terug te brengen naar die man ,hij gaat ze bewerken ,woensdag hebben we ze terug .Ik panikeerde al even maar hij mag toch mee naar huis ,ze gaan me voor twee dagen spalken meegeven .Oef !!
Ze wegen hem ook dagelijks op de kliniek ,hij groeit nu zo hard en komt 1.5 kg per dag aan dus dat zit ook goed .
Ik kan niet beloven dat ik foto's van van de trip en het laden ga maken ,we zijn maar met ons tweetjes en we zullen onze handjes vol hebben met die twee
;Ging gisteren wat wandelen ,moeder is een echte tank en fighter die trapt telkens als ik hem een beetje de juiste kant op wil leiden en galopeerd dan lekker de andere kant op dus dat wordt vanavond héél erg leuk ,zeker met die warme weer .
Maar eenmaal huis zal de digi véél werk hebben
;
In de kliniek hebben ze me ook gezegd dat ik goed moet opletten dat hij niet teveel in de zon gaat -moet hem beschouwen als net geboren-Zeggen ze kun je geen parasol plaatsen boven fighter
;Alsof ik hem ga achtervolgen met die parasol zoals vroeger in de films waar de slaven zo een broodheer volgeden met een parasol
.De speciale veulenweide heeft eigenlijk niet zoveel schaduw en dan gaan ze daar meestal nog niet inliggen dus is het mss beter dat ik een stukje boomgaard neem daar staan 9 grote bomen in en zo staan ze bijn volledig in de schaduw maar dat is met palen en 3 stroomdraden die gebruik ik eigenlijk als ze wat ouder zijn ,och ik zal vanavond wel zien wat we doen ,zijn stal is al klaar .Die heb ik al vol matten gelegd en daar wat stro over ,niet teveel zo heeft ie veel steun