Wij verwachen ook 2 veulens van onze shetlanders. Wanneer? - Boktnaam - Hengst x Afstamming Merrie - Naam Merrie April Joolanda - Afstamming onbekend - Beauty en Steffy
Er staat een foutje in de lijst (mijn eigen schuld ). Ik dacht dat Tiësta 15 april uitgeteld was en dat had ik hier dus ook al ergens vermeld, wat weer over genomen is in deze lijst. Maar toen ik het nog eens na ging kijken, bleek het toch 25 april te zijn. Sorry
stella is bevallen van een merrie genaamd anabel (diamond hit x ferro)
odien is ook bevallen van een merrie genaamd anky (krack c x partout)
de volende op de lijst in almere zijn:
lady--------olivi----------19 april saffier---furst heinrich ---21 april deze 2 dames staan op knappen
onyx-------ub40--------16 mei telly-------rhodium------26 mei
dan een paar drukke dagen
thanee-----oo seven----6 juni pascha------ub 40-------6 juni rapsody-----don primero---6 juni sunny---------furst heinrich----6 juni nadira--------united--------7 juni prima donna----rhodium----27 juni omnia------tuschinski-----28 juni ninda------krack c------5 juli
en niet et vergeten de fries marianne------beart-------26 mei
Een beetje laat, maar ik heb ook een drachtige merrie: Uitgerekende datum 7 juni. Boktnaam: Karinna Afstamming wordt: Trento-B x Ferro x Belisar. Naam van de merrie is Karinna, zij is een Elite Sport (dressuur) merrie uit prestatiefamilie 1529. Het is haar 2de veulen; de eerste was een Riverman...een heel mooi beest, met een super karakter.
Op "het grote wv boktopfok topic" (kraamstal) staat op pagina 29 een foto van Zidane. Deze is geplaatst door Djahil met de bijgaande tekst "Hier hebben we toch Zidane". Hij is nu bijna een jaar.... Ikzelf weet nog steeds niet precies hoe je foto's op de topic's erbij kunt zetten, ik hoop dat eerdaags uit te vinden.
24 Maart - Neonlight - Noble Boy x Stardust Boy van 't Stedeke - Reedhill's Lady Dusty
Deze merrie is na drachtig te zijn gescanned ineens weer hengstig geworden en nogmaals gedekt. We dachten dat ze van de eerste dekking drachtig was, maar het is dus de 2de dekking. Nieuwe datum voor haar is 4 juni.
Volgende maand komt er hier nog een merrie om af te veulenen. Heb vandaag de uitgerekende datum van de eigenaar doorgekregen, rond 28 juni ergens. Als er wat in zit tenminste, ze is nooit opgevoeld of gescand maar ze begint mooi uit te buiken en heeft al wat zucht voor het uier. Zodra ze echt uierontwikkeling krijgt, komt ze hier op stal
Weet niet of mijn merrie er ook nog bij kan. Ben een beetje laat, want ik heb al ruim 2 maanden een veulen, maar ja, ben dan ook nieuw (bokt is wel erg ingewikkeld als je nooit computert, dus sorry als ik iets niet goed doe).
10-02-05, Hobby, War Bar Leo X ?, Hobby
Het veulen is er inmiddels dus al. Het is een mooie bonte dame geworden!