Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amoj schreef:Dat zou ik maar niet zo snel roepen pillow. Als er complicaties zijn in de geboorte weg gaat een dood veulen er echt niet uit...
Chiave schreef:Het bestaat niet dat de DA niet 'wil' komen. Die van mij komt nog om een stinkende scheet. 40 euro in de tas voor die twee minuten in de auto.
TS, is de dierenarts gebeld of wil je hier van het gezeur af zijn en zeg je dat je gebeld hebt? Je moet het zelf weten allemaal, maar je verhaal is behoorlijk onsamenhangend.
JiskaVV schreef:De DA vond het blijkbaar niet nodig om te komen
bruintje123 schreef:JiskaVV schreef:De DA vond het blijkbaar niet nodig om te komen
Dat is onzin, als jij hem betaald dan komt hij, klaar.
Dit zijn wel dingen dat ik dan zeg, je zuigt dingen uit je duim.
Terwijl ik dat met de rest van je verhaal niet meteen heb, maar dit wel.
Daar kunnen andere bokkers dan boos over doen, maar dit is geen waarheid.
Ts pas daar mee op anders gaat heel je topic naar de haaien.
Ghostattack schreef:Heleennn schreef:Dat is bij ons op stal al gebeurd, dus zeg nooit nooit. Merrie is daarbij gelukkig niet overleden maar het was een close call. Veulen was perfect gezond bevonden bij controle maar moet toch binnen de twee weken na de controle overleden zijn. Merrie is erg ziek geworden.
Hier ook een tijd terug. Veulen overleden in de buik, merrie met spoed naar de kliniek en keizersnede gehad. Helaas is de merrie de dag erna ingeslapen omdat ze niet meer te redden was..
Chiave schreef:Het bestaat niet dat de DA niet 'wil' komen. Die van mij komt nog om een stinkende scheet. 40 euro in de tas voor die twee minuten in de auto.
TS, is de dierenarts gebeld of wil je hier van het gezeur af zijn en zeg je dat je gebeld hebt? Je moet het zelf weten allemaal, maar je verhaal is behoorlijk onsamenhangend.
Arzil schreef:Ik denk dat het verhaal iets genuanceerder ligt als dat het hier getypt staat en ik geloof al helemaal niet in de slechte wil van TS of haar ouders. Zij hebben allen ongetwijfeld het beste voor met de merrie.
Hoeveel zou de merrie nu overtijd lopen als ze (bijvoorbeeld) op de laatst mogelijke dag gedekt zou zijn?
JiskaVV schreef:Chiave schreef:Het bestaat niet dat de DA niet 'wil' komen. Die van mij komt nog om een stinkende scheet. 40 euro in de tas voor die twee minuten in de auto.
De DA vond het zelf niet nodig zeg ik toch?
JiskaVV schreef:Zelfs met praam is ze nog wild.
Maar in elk geval, ik ga dit topic even verlaten. Ik word er zo langzamerhand wat moe van.
![]()
![]()
. JiskaVV schreef:Zelfs met praam is ze nog wild.
Maar in elk geval, ik ga dit topic even verlaten. Ik word er zo langzamerhand wat moe van.
![]()
![]()