Dustinlover schreef:Mooie combi murosch!
Silly, rum is silverbay. Mijn andere combinatie is wel een champagne hengst (mini)
Al die kleuren haha, probeer er wijs uit te worden, maar lukt niet echt haha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murosch schreef:oh echt? Ik heb echt geen verstand van Welsh-pony's! Het is een Colne Hyperion X Tyrcanol Lucius X Revel Hallmark
Michelle_S schreef:Cynthia, leuk al die kleuren.. altijd een verassing wat er daadwerkelijk uit gaat komen
linda2008 schreef:Chynthia, ach kleur is maar kleur... Het karakter en de uitstraling overheersen toch
Zo heb ik altijd tegen een vriendin geroepen; "zo'n gewone bruine is ook maar zo gewoon" maar in de minipaarden zie je zo veel gekke kleurtjes dat niks meer "gewoon" of "apart" is, en nu heb ik een hele knappe bruine merrie gekocht
Michelle_S schreef:Cynthia, leuk al die kleuren.. altijd een verassing wat er daadwerkelijk uit gaat komen
Cynthia82 schreef:Je kan niet berekenen of je merrie homo- of heterozygoot is voor schimmel.
Dat kan je alleen weten als je haar laat testen.
Is ze heterozygoot dan heb je 50% kans op een schimmelveulen. Als ze homozygoot is, is de kans op een schimmel 100%.
mooney schreef:Cynthia82 schreef:Je kan niet berekenen of je merrie homo- of heterozygoot is voor schimmel.
Is ze heterozygoot dan heb je 50% kans op een schimmelveulen. Als ze homozygoot is, is de kans op een schimmel 100%.
Je kan het wel tot zekere hoogte beredeneren, indien maar 1 ouder schimmel is is ze zeker heterozygoot. Met twee schimmel ouders zal je moeten testen inderdaad.
Cynthia82 schreef:Je kan niet berekenen of je merrie homo- of heterozygoot is voor schimmel.