[HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthia82

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 11:04

O ja! Vergeten te reageren op Aniek en CL:

Aniek, ik vind je meiden er goed uitzien! Heerlijke buikjes! Ik heb zo'n zin in foto's van jou twee spelende veulens :)

CL, je palo kindje! Ik weet nog goed dat hij geboren werd in het DBT2011. Bijna 5 jaar alweer! Wat gaat het hard hè

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:05

Robynn heel veel sterkte!

Az spannend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:13

Dat is waar, Pretty. :j

Hier lukken uierfoto's ook niet goed!
[naam] ligt er altijd al helemaal onder en nog blijft het lastig scherpstellen. :x

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:21

Ik doe het altijd met m'n mobiel KBK. Misschien de mooiste kwaliteit maar met de selfiestand wel makkelijk richten _O-
Hihi zie Maarten wel er zo half onder gefrommeld liggen, camera in de aanslag :D Is ook wel eens een foto waard toch? :+

Ja dat redde ze nog rima hoor Pretty. Vind het altijd wel wat spannend nu bij dr. Want als madam zo'n maffe gekke race bui heeft, dan wilt ze wel eens veel te snel en veel te krappe bochten nemen. Tja en gaat gaat ze een enkele keer wel eens onderuit (niet dat het super vaak gebeurt, nu 5x in 4 jaar) maar nu met die dikke buik.

AniekR, ze zien er super uit!

Camera van het weekend ophangen gaat niet lukken vrees ik. man lief belde dat hij nog thuis komt vandaag, op zijn vroegst morgenavond.
Hij heeft dan alleen zondag vrij (maandag word hij gewoon weer verwacht op z'n werk) en vind het dan niet helemaal eerlijk om hem dan ook nog aan de klus te zetten. Heeft ook nog geen haast.

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:40

Jammer dat de camera dit weekend nog niet opgehangen kan worden, Kiki, maar wel begrijpelijk. Even een dagje rust voor je man :)

Ik ga maar eens lekker genieten van dit ene mooie dagje, want morgen en overmorgen regent en waait het weer -O-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:45

Ja is hier ook super mooi weer. Heerlijk genieten idd, van het weekend word het weer knudde

C2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:01

KBK: Nee je kan idd niet meer doen. Maar ik ben er zeker van dat Kim het flink volgens het boekje gaat doen. :D Bij mijn merrie is dat boekje geloof ik zoek geraakt of verbrand ofzo. Of ze denkt dat dat boekje is voor na het veulenen. :+

AZ het mag toch wel eens gaan opschieten he :+

Jammer dat je die keuze moet maken Robynn!
Hopelijk vind je snel een 5*-huis! Sterkte!

Inowa: bolle dames!

Hier is merrie ook serieus aan het verharen. Meer dan haar zoon. Bij hem valt dat nog goed mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:09

Kiki, klopt! Wij doen het met de spiegelreflex en dat wil dus gewoon bijna niet. :')

C2012, haha, als Kim het bevallen zo gaat doen als ze andere dingen doet, vrees ik dat het volgens een Chinees boekje gaat. _O-

C2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:13

Niet elk paard verstaat Nederlands he :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:17

Kim verstaat volgens mij alleen Oost-Indisch. :+

C2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:19

Haha, misschien een vertaler zoeken en vragen dat ie even uitlegd wat er van haar verwacht wordt. Denkt ze bij haar eigen waarschijnlijk van euh, kan dat even in het Nederlands. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:21

:D

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:31

BonnyDione, grappig, daar zijn we 1,5 week terug inderdaad geweest, als ik dat nou eerder had geweten ;)

Hihi Kiki, stoute/speelse Bo dus!
Balen dat de camera ophangen hem dit weekend niet wordt, maar ook wel erg lief van je dat je je man die dag vrij gunt :P

Robynn, wat een vervelende beslissing! Snap dat je er helemaal kapot van bent! :(:)
Hopelijk vind je een superleuk plekje voor haar, waar je haar met een gerust hart naar toe kan laten gaan.

CL, wat een verschil dan he, met die vacht er af. Maar echte bospony is hij nog lang niet in vergelijking met de beertjes hier :P
ben af en toe wel een beetje jaloers op al die gladde vachtjes die hier soms langs komen :P

Bij AZ wordt het spannend! *\o/*

Pretty, haha jij zegt het goed, van het najaar waren ze al zo bol, in dat tempo konden ze ook eigenlijk niet doorgaan met groeien :P
En Cynthia, anders ik wel hoor! Die laatste twee maanden lijken nu al lang te duren... Zie Lies nu heel langzaam richting de 300 dagen gaan...

Uierfoto's doe ik ook met m'n telefoon. Heb een behoorlijke zoomlens op mijn camera, dus moet wel een hele diepe kuil graven om dan genoeg afstand te hebben :o
En dan gewoon met flits en half bukkend kan ik dan nog net op het scherm kijken om een beetje te richten :P

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:33

Oh en ik vond deze foto's van bij het buikfoto's maken afgelopen maandag toch ook nog wel schattig...

Lies moet altijd nog even wat lieve woordjes horen;
Afbeelding

En dan vervolgens dat koppie van; oeh - oeh - gaan we wat doen?
Afbeelding
<3

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:33

Ach wat verschrikkelijk Robynn,dat je je meisje moet verkopen. Heel veel succes/sterkte met kopers ontvangen, dat lijkt me erg moeilijk als het op deze manier gaat..

Ik baal echt als n stekker! Azia heeft luis! Nog nooit in m'n leven bij n pony mee gemaakt, en nu heeft m'n drachtige merrie het, als enige... Direct gewassen met Byemite (incl haar buurvrouw, de stallen, de bezems, dekens en de borstels, just in case) en zondag nog een xtje voor de zekerheid. De luizen zijn nu gelukkig dood dus jeuk heeft ze niet meer, maar zondag ff de evt nieuw uitkomen beestjes killen. Haar buurvrouw had nog niks, dus denk dat ik er wel snel bij was, maar leuks ik anders. Kwam er dinsdag avond half 11 achter en heb staan boenen tot half 3 :') ik haat beestjes haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:35

Dat is rottig. :x

[naam] heeft het ook een keer gehad (volgens de DA, wij twijfelen) ook gewassen met byemite en dat hielp wel!
Volgens mij moesten wij het wel herhalen.

Aniek, wat een lieve foto's. <3

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:52

Pfff, jullie gaan zo hard...

CubaLibre, wat ziet hij er mooi uit zo! Zo één wil ik ook! :o

KBK, heb de foto's even gezien in je andere topic. Heerlijk zo'n ontspannen buitenritje als zwangerschapsgymnastiek!

Robynn, wat een vreselijk besluit.. Moet er niet aan denken. Sterkte.

Inowa, haha Pepper lijkt echt ontzettend op onze Pepsi. Die was ook altijd zo tonnetje rond!

Suffie, jammer dat het niet zo fijn gaat met Luna. Hoe gaat het nu?

Al_Zawraa, zou het dit weekend komen? Beter was het gisteren gekomen, konden ze vandaag zelfs eventjes naar buiten! Nu maar even een weekje wachten tot het weer beter wordt :P

Cynthia, jaloers! Ik zit de hele dag op kantoor met dit mooie weer..

Wat een schatje AniekR. Dat koppie <3

Bellarose, hier hebben we een veulen staan met luis. Kwam hier op stal met lang haar en allemaal kale plekken; echt heel zielig. Nu 1 keer gewassen en moet nog een keer. Vind het alleen zo zielig omdat ze zo slecht droogt ivm haar lange vacht... Succes ermee!

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:52

Mijn foscam is gearriveerd én we hebben hem aan de praat gekregen. Alleen de verbinding via een extern netwerk lukt nog niet zo. Straks ophangen, ben ik hier thuis toch al gerust.

Heeft er iemand nog een merrie met zo'n rare ongelijke uier? Kan dit kwaad?
Crome 306 dagen:
Afbeelding

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:18

Mijn foscam is ook net binnen, zometeen meenemen en ophangen....

Ik ben gezegend met jill en haar vacht... dazzle zal hopelijk ook zo worden maar nu lijkt hij op n schimmel en kan je alleen zn palomino kleur zien op z'n hoofd en benen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:30

Bellarose schreef:
Ach wat verschrikkelijk Robynn,dat je je meisje moet verkopen. Heel veel succes/sterkte met kopers ontvangen, dat lijkt me erg moeilijk als het op deze manier gaat..

Ik baal echt als n stekker! Azia heeft luis! Nog nooit in m'n leven bij n pony mee gemaakt, en nu heeft m'n drachtige merrie het, als enige... Direct gewassen met Byemite (incl haar buurvrouw, de stallen, de bezems, dekens en de borstels, just in case) en zondag nog een xtje voor de zekerheid. De luizen zijn nu gelukkig dood dus jeuk heeft ze niet meer, maar zondag ff de evt nieuw uitkomen beestjes killen. Haar buurvrouw had nog niks, dus denk dat ik er wel snel bij was, maar leuks ik anders. Kwam er dinsdag avond half 11 achter en heb staan boenen tot half 3 :') ik haat beestjes haha

Ik heb het hier ook wel en gehad hoor. Frontlinie spray erop ;)

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:45

Ja normaal probeer ik ook wel dat soort dingen maar met een drachtige merrie ben ik ff extra voorzichtig. Moest de byemite ook al extra verdunnen van de DA...

BianCatjeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:05

Bellarosa mijn (als het goed is) drachtige mini staat ook met luis, aanstaande woensdag moet ik het wassen herhalen.. moest bij mij na 2 weken zodat je de nieuw uitgekomen ook mee pakt. Ik was met sebacil, is hetzelfde, had ik nog staan..

AZ dat schiet flink op, dat word dit weekend veulen?

Kiki oké ik begon al aan mezelf te twijfelen :) Maquavinci is vandaag 239 dagen drachtig dus moet ook nog even..

peetjjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:34

Bellarose; hier ook paar jaar geleden luis (na verminderde weerstand na zandkoliek) midden in de winter. Ze kregen hier (andere merrie ook) vloeibaar middeltje over hun rug gegoten, dat trekt in bloedbanen. Luis direct volgende dag dood en geen gedoe met wassen maar ik wil het nooit meer!!!!
Mijn bonte (wit op rug) was toen na paar dagen volledig kaal (roze) op haar rug, haar liet gewoon los, op de plek waar het middeltje op had gezeten. Mijn andere pony (vos) iets minder kaal, maar haar viel gewoon uit. Weet naam even niet meer, maar geen aanrader (hoe handig het ook is in de winter en hoe snel de luizen ook dood waren...)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:11

Tinniie schreef:
Mijn foscam is gearriveerd én we hebben hem aan de praat gekregen. Alleen de verbinding via een extern netwerk lukt nog niet zo. Straks ophangen, ben ik hier thuis toch al gerust.

Heeft er iemand nog een merrie met zo'n rare ongelijke uier? Kan dit kwaad?
Crome 306 dagen:
[ [url=m/2h8ljQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Pepper heeft dat ook,kan geen kwaad

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:18

Peetjjuh dat is als ik het goed heb een koeien middel. Daarmee waren ze als het goed is ook meteen ontwormd want dat spul dood zo'n beetje alles. Ik weet ook alleen de naam niet meer.