Aniek, ik vind je meiden er goed uitzien! Heerlijke buikjes! Ik heb zo'n zin in foto's van jou twee spelende veulens

CL, je palo kindje! Ik weet nog goed dat hij geboren werd in het DBT2011. Bijna 5 jaar alweer! Wat gaat het hard hè
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellarose schreef:Ach wat verschrikkelijk Robynn,dat je je meisje moet verkopen. Heel veel succes/sterkte met kopers ontvangen, dat lijkt me erg moeilijk als het op deze manier gaat..
Ik baal echt als n stekker! Azia heeft luis! Nog nooit in m'n leven bij n pony mee gemaakt, en nu heeft m'n drachtige merrie het, als enige... Direct gewassen met Byemite (incl haar buurvrouw, de stallen, de bezems, dekens en de borstels, just in case) en zondag nog een xtje voor de zekerheid. De luizen zijn nu gelukkig dood dus jeuk heeft ze niet meer, maar zondag ff de evt nieuw uitkomen beestjes killen. Haar buurvrouw had nog niks, dus denk dat ik er wel snel bij was, maar leuks ik anders. Kwam er dinsdag avond half 11 achter en heb staan boenen tot half 3ik haat beestjes haha
Tinniie schreef:Mijn foscam is gearriveerd én we hebben hem aan de praat gekregen. Alleen de verbinding via een extern netwerk lukt nog niet zo. Straks ophangen, ben ik hier thuis toch al gerust.
Heeft er iemand nog een merrie met zo'n rare ongelijke uier? Kan dit kwaad?
Crome 306 dagen:
[ [url=m/2h8ljQ.jpg]Afbeelding[/url] ]