Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karlisa schreef:Je schrijft leuk hoor maar ik heb het idee dat het topic weken achter loopt en dat je ondertussen al veel meer weet maar gewoon verder schrijft waar je gebleven bent.
Joolien schreef:Karlisa schreef:Je schrijft leuk hoor maar ik heb het idee dat het topic weken achter loopt en dat je ondertussen al veel meer weet maar gewoon verder schrijft waar je gebleven bent.
Jeetje wil jij niet zo zeuren zeg, ze is niks verplicht. Getverdemme zeg.
Ik dacht even dat ze was overleden, niet toch?
Karlisa schreef:Het is de manier van schrijven van TS. Zelf heeft ze ook al aangegeven (meerdere keren zelfs) dat ze weer een update plaatst als ze daar genoeg tijd en puf voor heeft. Geduld is een schone zaak.Zeur ik om een reactie? Volgens mij zeg ik alleen dat ik het een vreemde manier van schrijven vind.
Joolien vraagt zelf of het veulen toch niet is overleden, niet ik.
Chroosje schreef:Karlisa schreef:Het is de manier van schrijven van TS. Zelf heeft ze ook al aangegeven (meerdere keren zelfs) dat ze weer een update plaatst als ze daar genoeg tijd en puf voor heeft. Geduld is een schone zaak.Zeur ik om een reactie? Volgens mij zeg ik alleen dat ik het een vreemde manier van schrijven vind.
Karlisa schreef:Zeur ik om een reactie? Volgens mij zeg ik alleen dat ik het een vreemde manier van schrijven vind.