Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar je kunt nog niks van pootjes ofzo voelen.Ik heb nu al zin in de geboorte van het nieuwe veulen helaas gaan we die waarschijnlijk verkopen dat vind ik wel heel jammer
echt geen geintje) ze heeft al een tijdje een beste buik, ik heb geen idee of het veulen evt. te voelen zou zijn, ik heb 't niet geprobeerd. ze is wel veranderd in haar gedrag, al heel vroeg in haar dracht was dat al merkbaar, ze is nóg liever geworden
. maar als ze buiten staat, in een groepje, dan houd ze zich ver van de rest en ze moeten echt niet bij haar in de buurt komen. rijden doe ik al een tijdje niet meer met haar want ze heeft in plaats van 2 goede eierstokken maar 1 goeie, de ander is een kleine voetbal en daarom ben ik toch wel voorzichtig met haar geworden en ik heb haar het laten bepalen of door zouden gaan met verplichte arbeid. aangezien zij aangaf dat het niet geweldig prettig was om bijv. te longeren, had ik zoiets van laat maar zitten. in het groepje waarmee ze buiten staat krijgt ze ook nog wel eens verplichte beweging, zéér tegen haar zin in.
en natuurlijk ben ik geweldig trots op deze oudere dame, die het wel even flikt, in ene keer drachtig etc.etc. 

Leonoor schreef:zelf twijfelde ik een beetje aan de dracht van 1 van mijn merries, ze stond wel erg te flirten met mijn hengst
Dus DA erbij om op te voelen, allebei de merries maar gedaan, en ze zaten gewoon vol...
Misschien moet je dat ook maar doen Lon, als je zeker wil weten dat Irish vol zit....
Summertje"]
[quote="Leonoor schreef:zelf twijfelde ik een beetje aan de dracht van 1 van mijn merries, ze stond wel erg te flirten met mijn hengst
Dus DA erbij om op te voelen, allebei de merries maar gedaan, en ze zaten gewoon vol...
Misschien moet je dat ook maar doen Lon, als je zeker wil weten dat Irish vol zit....

Summertje"]
[quote="Leonoor schreef:zelf twijfelde ik een beetje aan de dracht van 1 van mijn merries, ze stond wel erg te flirten met mijn hengst

Ik dacht dat heb ik weer!!!
chantal_cs schreef:Ik kan het veulentje ook al voelen, echt leuk is dat! Bij mijn merrie lukt het het beste 's avonds. Even het veulentje laten schrikken door de deken eraf te doen van mams en dan begint het wel te trappelen in de buik.....