Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leonoor schreef:zelf twijfelde ik een beetje aan de dracht van 1 van mijn merries, ze stond wel erg te flirten met mijn hengst
Dus DA erbij om op te voelen, allebei de merries maar gedaan, en ze zaten gewoon vol...
Misschien moet je dat ook maar doen Lon, als je zeker wil weten dat Irish vol zit....
Summertje"]
[quote="Leonoor schreef:zelf twijfelde ik een beetje aan de dracht van 1 van mijn merries, ze stond wel erg te flirten met mijn hengst
Dus DA erbij om op te voelen, allebei de merries maar gedaan, en ze zaten gewoon vol...
Misschien moet je dat ook maar doen Lon, als je zeker wil weten dat Irish vol zit....
Summertje"]
[quote="Leonoor schreef:zelf twijfelde ik een beetje aan de dracht van 1 van mijn merries, ze stond wel erg te flirten met mijn hengst
chantal_cs schreef:Ik kan het veulentje ook al voelen, echt leuk is dat! Bij mijn merrie lukt het het beste 's avonds. Even het veulentje laten schrikken door de deken eraf te doen van mams en dan begint het wel te trappelen in de buik.....