Iedereen die schouwt of scant of dekt,veel succes!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Gefeliciteerd met de drachtigheid van Aziza, nu maar hopen dat ze het dit keer gaat voldragen.
En wat sneu dat Jazzy haar kinders heeft verloren. Nooit leuk om mee te maken, maar haar vroege melkgift was dus wel een teken. Ik begreep dat je het dit jaar nog een keer gaat proberen, laat je haar dan weer dekken door Don Cremello?
Mijn merrie is blijkbaar erg verliefd op Don Carino, ik had gehoopt haar vandaag op te halen, maar ze was nog steeds hengstig. Die merrie weet niet wat haar overkomt en maakt er goed gebruik van. Marjolein zei dat ze al begon te plassen als zij langsliep![]()
Wat heeft Cookie weer een prachtig kind gekregen, gefeliciteerd met al je mooie veulens van dit jaar. En je bent al weer druk bezig met de voorbereidingen voor volgend jaar zo te lezen. Het mooie weer helpt hier gelukkig wel bij.
Marjolein ook gefeliciteerd met alweer zo'n prachtige palomino merrie. Mooie merries om jouw foklijn mee voort te zetten! Ik las vandaag in de Dressuur die bij de paardenkrant hoort dat een fokproduct van jullie tijdelijk bij van Balen op stal stond omdat haar eigenaresse op vakantie was. Altijd leuk om te lezen, vooral als je alles een beetje volgt ivm hengstkeuze.