Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leorah schreef:mijn eerste reactie was.. jammer. Maar nu, ben ik eigenlijk wel opgelucht hoor! Kan ze gewoon bij de door mij uitgezochte hengst die bij haar past (evanto's nieuwmoed) en geen veulens van zomaar een harry de hengst. En gelijk de jaarling maar even laten enten, is dat ook gedaan.
Leorah schreef:mijn eerste reactie was.. jammer. Maar nu, ben ik eigenlijk wel opgelucht hoor! Kan ze gewoon bij de door mij uitgezochte hengst die bij haar past (evanto's nieuwmoed) en geen veulens van zomaar een harry de hengst. En gelijk de jaarling maar even laten enten, is dat ook gedaan.
heel veel succes nog met je paardje en dr dikke buik!
Annickkii schreef:Zei ik toch al, niet drachtig.
Ik heb er misschien niet zo veel verstand van maar vind haar niet echt drachtig lijken.
Maar volgens mij ben ik daar de enige in.