Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Giolli schreef:Ik vind jullie hulp heel aardig, maar ik heb mijn beslissing gemaakt. Ik ga niet vol stress neer met luna op pad. Ik bel naar Utrecht en leg het verhaal bij hun neer. Als ze er iets mee kunnen reis ik daarheen. Kunnen ze het niet, dan gaan we verder met mijn manier.
Luun heeft al zò ongelovelijk veel nare dingen moeten meemaken.... Ze staat nu strak van de pijnstillers te genieten op de wei in de kudde. Dat mag ze namelijk. Ze hoeft niet op stal te staan meer. We spuiten haar buiten, behandelen haar ook buiten. Ik neem jullie tips en adviezen mee in mijn doen en laten, maar mijn beslissing staat vast. Als luna niet pijnloos kan leven, is er geen leven.
Ariebren schreef:Dat heb ik ook een keertje mee gemaakt bij een net geboren veulen.
Moeders ging op een beentje staan van haar net geboren veulen.
Tuurlijk aan de DA gevraagd of dit schade kon geven.
Antwoord was: nee.
De botten zijn nog vrij zacht en breken niet.
Maar een andere vraag, hoe lang heeft het geduurd voordat de navelstreng gebroken werd ??
Ariebren schreef:Dat heb ik ook een keertje mee gemaakt bij een net geboren veulen.
Moeders ging op een beentje staan van haar net geboren veulen.
Tuurlijk aan de DA gevraagd of dit schade kon geven.
Antwoord was: nee.
De botten zijn nog vrij zacht en breken niet.
Maar een andere vraag, hoe lang heeft het geduurd voordat de navelstreng gebroken werd ??