Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Kan me wel voorstellen dat TS hier niet zo gelukkig mee is, je eerste veulen en dan dit...
Dit zal toch niet zo makkelijk verkoopbaar zijn als een 'gewoon' paard en voor de fokkerij is het ook niets.
Vraag me wel af of deze net als een gewone hengst nog gecastreerd kan/moet worden of niet. (en dan bedoel ik dus ivm hormonen)
Als dat zou kunnen ziet hij er verder uit als een gewone ruin (ik ga ervan uit dat hij wel gewoon een penis heeft) en dat is voor evt. kopers ook een 'geruststelling'.
KN2011 schreef:eigenlijk weten we het zelf nog niet helemaal over wat nu verder.
ze waren beide niet bedoeld om te houden, maar we wilde op den duur een goed tehuisje voor ze zoeken.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet of er mensen zijn die een kween bewust gaan kopen.
Wel een hele aparte gezeldschapspony, het is natuurlijk een shet.
over de naam zijn we het ook nog niet eens... haha special edition vond ik ook wel een goede naam.
En hoe zou het gaan als je er een paspoortje bij wilt ?
het is als t goed is een hij in zij verpakking... De da wist ook niet helemaal wat te doen.
De meningen zijn er over verdeeld... ( gefrustreerd, afstoten door andere paarden enz) als de vooruitzichten zijn dat een diertje later niet bepaald een normaal leven kan leiden , vond ze het rieeler om hem in te laten slapen. Maar het diertje is verder zo springlevend en als het wel een redelijk normale toekomst zou krijgen is dat natuurlijk een ander verhaal.
We gaan er over nadenken....
NathalietjeB schreef:ik ben ook wel benieuwd naar het totaal plaatje hoe het diertje er verder uitziet..
waarom zou er geen vraag zijn naar een kween?? ik denk zelfs dat misschien medisch enzo gezien qua hormonen enzo mensen wel heel nieuwschierig zijn