Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Teigetje008 schreef:Gebruikers op dit forum: Kandor, Loran, marionblo, Teigetje008 en 0 bezoekers
was je ook niet
Niks spannends gebeurt dus zie ik, wat saai ja, haha
ik las iets over laptop opknappen...ik krijg dit weekend een nieuwe, yeah! Maar deze is ook 6 jaar oud en hangt met ducktape in elkaar, dus mag nu ook eht wel...
welke cams hebben jullie nu open? Is er ergens nog iets spannends?
Teigetje008 schreef:dan kan ik mooi ff het nieuws op TVNoord kijken dus...
het word hier met het water wel steeds spanneder helaas. Ze zeggen dat het peil zakt, maar dat is niet waar. Ik ben de laatste 2 dagen 5 x over dezelfde brug gereden en de kade die daar aan ligt, ligt sinds vanavond onder water. Je zag elke x steeds minder kade zeg maar. Het leek vanavond nog hoger dan toen ik om 6 uur heen reed.
Teigetje008 schreef:Zo, was even boodschappen doen met de buurvrouw net. Rijden we langs het Lauwersmeer ziet de buuf een schotse hooglander los lopen...Politie gebeld: waar bent u mevrouw? euh....hehe. Tja, aan die ene weg tussen ZK en DNZ??? Uiteindelijk wel de weg gevonden door simpelweg op een straatnaambord te kijken
(zo ouderwets!). Mijn collegas komen eraan mevrouw.... en het duurde en duurde... uiteindelijk via thuisfront nummer van Staatsbos gekregen, die gebeld: binnen 5 minuten kwam er een (toch best wel leuke
) boswachter aan op een quad. Uiteindelijk zou hij de koe opjagen en wij het hek opendoen. Prompt komt de politie ook (na een uur!). De koe schrok echter zo van de quad dattie direct weer onder het schrikdraad door ging en weer gewoon in zijn kudde staat....blijkbaar staat er geen stroom meer op het draad door het hoge water...
heb geen alarmen gemist merk ik!