Ik wil er ook weer snel heen en als het weer zo blijft kan het best zo zijn dat ik ergens deze week eens die kant op ga rijden...... Moet bekennen dat ik ook wel benieuwd ben hoe mn mannetje er nu in het echt uitziet, foto's vertekenen nog wel eens wat....
Setteli
Geplaatst: 12-02-12 00:48
Wat is het stil hier.. Waarschijnlijk ga ik over 2 weken naar de Eifel. Dus ik hoop dat er voorlopig geen sneeuw valt. Of ligT de Eifel al vol?
Anoeska27
Geplaatst: 12-02-12 02:41
Gezien de foto's die ik deze week heb gehad ligt er behoorlijk wat...
Ik ben er vandaag geweest. Was weer super om mijn paardje te zien. Er ligt amper sneeuw maar op het pad naar de boerderij toe ligt alles lekker aangereden, winterbanden zijn daar wel vereist.. De rest van de wegen er naartoe zijn perfect.
Ik wil ook heel erg graag er heen maar aangezien ik al weather banden heb weet ik niet zeker of ik zo duitsland inkom.... Mocht er eerdaags iemand gaan, foto's zijn meer dan welkom!
Wel fijn dat Linda af en toe foto's stuurt, zo kan je ze toch nog zien ondanks dat je zelf niet erheen kan. Zijn dat trouwens de 2,5 jarige?
Paint_Lover
Geplaatst: 13-02-12 20:18
en dan krijg je deze foto en die maakt je hele dag weer goed :
MariekeA
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-12 21:27
Hey!!! Hoe kom je daaraan???
Gabbanaaaaaaaaaaaa Heb je er nog meer??
Psydoxy
Geplaatst: 13-02-12 22:39
Oh, wat staan ze er statig en toch schattig op
Paint_Lover
Geplaatst: 13-02-12 22:41
Goed he
Ik heb gisteren Linda n mail gestuurd met de vraag hoe het met de kleintjes ging en kreeg toen straks dit als antwoord Verder is het daar nu ook aan het dooien en dat vind Linda wat minder.... Maar ben toch wel blij om te zien dat Dazzje en Gabbana nog steeds vriendjes zijn. Helaas geen andere foto's gekregen maar met deze ben ik ook al blij.