Ze stond net heel erg te knijpen met haar buik! Maar verder niks aan het handje..... uier is weer geslonken en ze is rustig..... wachten wachten wachten...
Birdie60
Geplaatst: 29-06-11 11:30
wat leuk, lees je topic net. heeft je haf grijze manen? de moeder van mijn haf had ook grijzige manen, was al aan het kijken of dat de zelfde was. ze heten ook roos maar ze noemde haar koos. maar die van mij had een brede bles
Mijn merrie(ook van de tapperij) kreeg dit jaar ook voor het eerst een veulen,en heeft 4 weken over gedragen. Gun ik je niet hoor.,wacht rustig je telefoontje af.
Ze lijkt wat koliekerig (weeen denk ik) gaat steeds liggen en plofte op de bestrating neer.... Nu staat ze weer lekker hooi te knabbelen er is lichamelijks niks te zien.....
Spannend zeg. Dat zweten van een paar dagen geleden,misschien is het veulen toen wel omgekeerd? Daar krijgen veel merries ook bevallings-achtige verschijnselen van
heb zelf ook een pony die eind juni ergens is uitegerekend volgens mij zijn hier inderdaad mensen die het zelfs spannender dan jij zelf vinden ik duim zelf ook mee, heb ook het hele verhaal gelezen jeetje jij hebt wat achter de rug zeg!
En...Sorry ben nieuwschierig.Ik volg het topic.De meeste merrie's bevallen als er niemand is.Ze wachten tot iedereen weg is... Wie weet licht het veulentje er s'morgens ineens.Ben benieuwd!!
mijn haf heeft 16 mei een veulen gekregen, op klaarlichte dag 13.30. heb dus alles gefilmd. ik was heel blij dat ik erbij was, maar ik vond het zo zielig ze had er zoveel moeite mee omdat het een groot veulen was.
Vrouwke, wat leuk dat je erbij geweest bent!! zal wel heel speciaal geweest zijn. Bij mn shetje was ik er ook niet bij.... Mijn mega kwpn ruin wel. Gezellig met zn allen in een stal van 3 x 3 .... (was niet helemaal zo gepland)