lor1_1984 schreef:gohya schreef:@lor1_1984
Nee mijn weiland ziet er nu stukken beter uit als toen.
Maar die man had er toen 2 rijen prikkeldraad omheen zitten,als een veulen zo'n prik voelt gaat die daar echt niet onderdoor hoor.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik er al een paar jaar niet meer echt langs ben geweest, ja vorig jaar ofzo nog 1x, maar het verschil in omheining was me niet zo heel erg opgevallen, wel dat er vooraan (aan de kant van het station zegmaar) toen een pony net buiten het weiland, maar nog wel binnen de omheiningen liep.
De tijd dat ik er regelmatig achterlangs fietste (bij het schuurtje over dat pad) had je er een wit ponietje staan dat sprekend op Witje van Manege Monique (waar ik jou ook wel eens heb gezien, oa met Herma en Nora en hun bijrijdstertjes toendertijd) leek en een mager lijkende (?) Haflinger onder een deken.
Maar das denk ik al wel 5 á 6 jaar geleden.
Een pony buiten het weiland maar wel binnen de omheining?
Uh 5 jaar geleden was dit weiland nog niet van mij,ik denk dat je 4 jaar geleden bedoeld.
Dat witje was Isabel,hier is ook een topic over op bokt,zij is helaas ingeslapen.Dit was een bloedpony en was er erg slecht aan toe.
De haflinger was idd. ook een magere,dat was yvana.
Toen ik Herma had had ik dit weiland nog niet,dat was toen van een [oude] vriendin van me.