Hierdan ook even d buik van Utah. Ze zit op 241 dagen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Steffi_H schreef:AZ: Bedoel je dik van de dracht of dik van het voer? Ik vind haar nu ook al wel behoorlijk zwaar maar dat is inderdaad normaal voor Kuray baby's blijkbaar...
Waarom zou dat een probleem kunnen zijn?
Al_Zawraa schreef:Steffi_H schreef:AZ: Bedoel je dik van de dracht of dik van het voer? Ik vind haar nu ook al wel behoorlijk zwaar maar dat is inderdaad normaal voor Kuray baby's blijkbaar...
Waarom zou dat een probleem kunnen zijn?
Vooral dik van de dracht. Het zal geen probleem zijn hoor, ik heb het misschien wat stom neergezet, zo bedoelde ik het niet. Ze is gewoon mooi (heel) rond.Verder ziet ze er goed uit hoor, de een wordt nu eenmaal dikker dan de ander, en blijkbaar heeft de hengst daar ook nog invloed op.
Diane65 schreef:AR: leuk bijdehand veulentje zeg! (Echte merrie!) En inderdaad weer mooie buikjes voorbij zien komen. Ben benieuwd of Peeps ook zo gezellig doet naar haar stalgenoten als ze haar kind heeft.
Marlis schreef:Diane65 schreef:AR: leuk bijdehand veulentje zeg! (Echte merrie!) En inderdaad weer mooie buikjes voorbij zien komen. Ben benieuwd of Peeps ook zo gezellig doet naar haar stalgenoten als ze haar kind heeft.
Ben ik ook benieuwd naar, haha. Normaal is ze super onderdanig en laat ze zich door iedereen in elkaar meppen.
Steffi_H schreef:Marlis schreef:AR: leuk bijdehand veulentje zeg! (Echte merrie!) En inderdaad weer mooie buikjes voorbij zien komen. Ben benieuwd of Peeps ook zo gezellig doet naar haar stalgenoten als ze haar kind heeft.
Ben ik ook benieuwd naar, haha. Normaal is ze super onderdanig en laat ze zich door iedereen in elkaar meppen.
Xpinoxx schreef:@ Maseike, ik las in het topic van vorig jaar dat je Mon niet wilde laten deken, ben nog niet zo ver gekomen dat je haar toch had laten dekken. mag ik vragen waarom uiteindelijk wel? ben nieuwschierig geworden:)