Geen idee laten we het hopen. Ze heeft pas 1 keer de 300 dagen bereikt en kort erna is ze bevallen. Ik hou haar nu gewoon goed in de gaten, maar ik denk niet dat het voor de komende week zal zijn
Ik ga haar zo hooi brengen dan zet ik hem weer recht maar eerst mijn dochter in bed kieperen
stal_HD
Geplaatst: 19-02-11 20:42
Ik snap er niets van, maar ik heb alleen maar beeld wat niet beweegt. Heb de drie linkjes ook al geprobeerd , maar dan zie ik helemaal niets. Wat zal er fout gaan?
melanie_h
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-11 20:45
Je moet op de middelste link klikken die van"java"
Ik keek toevallig op het forum en zag je topic. Het is nu 5 over 3 en dacht breng je even een verslag haha.
Ze hoorde eerst wat en toen ging dr hoofd omhoog en dr oortjes naar voor. Daarna ging ze met dr hoofd wat naar beneden en was aan het kauwen op niks. Hierna schrok ze van een geluid achter haar. En toen ging ze weer verder slapen. Daarna had ze wat jeuk op dr buik en ging krabben. Nu is ze de bodem bedekking aan het afzoeken met dr neus. ze is dus lekker rustig, heb 10 minuten gekeken voor je.
Tot nu toe continu een stille meelezer, maar ik ga ook echt meewaken, en duimen dat het goedkomt!
melanie_h
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-11 16:06
Stef_Alinda, dank je wel voor je verslagje. Dat ze schrok van iets achter haar kan zijn dat ze schrok van Keepsake (paardje naast haar)
franka, wat raar dat je kwaadwillige softwear kreeg Kan misschien dat je comp te veel beveiligd is
Bailymix en iklieftponys, ik denk zelf dat het nog wel even duurt voordat er wat geboren gaat worden, uier is nog lang niet alarmerend.
kitten84, ze staat inderdaad overdag buiten en komt savonds weer binnen. tegen de tijd dat ik denk dat het niet meer zo lang gaat duren gaat ze meer op stal, maar zolang dat dat nog niet is mag ze lekker nog overdag buiten rondscharrelen
Voor de rest allemaal alvast bedankt voor het meewaken.