Mijn veulen vecht voor haar leven...Update: overleden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Borisje

Re: Mijn veulen vecht voor haar leven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 08:56

Jeetje ik hoop echt niet dat je straks slecht nieuws krijgt, blijven hopen, bij Manoeska is het veulen er ook weer helemaal bovenopgekomen!
Ik ga hard duimen voor je veulentje.. :(:)

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 08:57

vreselijk meid :(:)
ik ben het helemaal met crossmonster eens!!
vind het ook superknap van je dat je dit zo op het forum zet +:)+
ik hoop dat het goedkomt met de kleine :(:)

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 09:48

ze zeggen wel altijd: geen bericht, goed bericht.
dus nog niet de hoop opgeven hoor.
ook ik hoop mee dat het toch nog goed gaat komen!!

Pluttersput schreef:
Ik heb nog geen nieuwd gehad, dus ik vrees het ergste. Maar helemaal opgeven kan ik het gewoon nog niet.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 09:49

nou jongens, dit zal de laatste update zijn die ik kan volgen, ben weg op stage hierna

meis.. wat er ook gebeurt ik wil je iig heel veel sterkte/succes wensen!
mocht ze het niet halen, heel erg veel sterkte, en ga niet de schuld aan jezelf geven, het is gebeurt.. en het was een samenloop van omstandigheden.

als ze het wel red : hartstikke fijn!! volgende keer 6x controleren en nakijken enzo.

veel sterkte!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:06

Ts: Denk maar zo, geen bericht is goed bericht.

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:18

Jeetje wat een superpech! Het is mij overkomen met een jaarling kreeg de hele spuit voor 500 kg kl*te ringetjes!! Ik was doodsbang, maar hij heeft er niks mee geleden. Ook bij een Welsh B een keer doorgeschoten, maar dat was maar een klein beetje.
Mijn veulens worden tussen de 10-14 dagen de eerste keer ontwormd. Nu ik dit gelezen heb vind ga ik toch pas met 14 dagen ontwormen.

Ik wens je heel veel beterschap met het veulen :(:) . En jij hebt het gedaan met goede bedoelingen, maar het is helaas verkeerd uitgevallen. Ook vind ik dat er een beter systeem moet komen met de doseerspuiten want het gebeurd iedereen wel een keer dat het ringetje (zelfs na controle) doorschiet of doorrolt.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 12:48

Bij deze de laatste update over het veulen. Ik had gelijk. Geen bericht is slecht bericht.
Vannacht is voordat de dierenarts er was het veulen al overleden. Ik ben er echt ziek van. Ik snap gewoon niet hoe ik hier ooit nog overheen moet komen, ik heb mijn veulen vermoord...

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:50

ach meissie toch :(:) :(:)
wat verschrikkelijk,heel veel sterkte met het verlies ;(

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:52

Ach wat erg voor je, ik kan ook niets zinnigs zeggen ter troost. Ik wil je alleen heel veel sterkte wensen, en houd alsjeblieft in je achterhoofd dat je hier niets aan kunt doen. Het is gewoon een heel naar ongeluk. Veel sterkte!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:52

meid,

het is niet jou schuld
het kan gebeuren
je moet het je zelf niet verweiten!

mijn pb box staat open

kus

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:54

ach gut...wat een vreselijk triest bericht.. ;(

ik kan me je schuldgevoel begrijpen,maar je wilde niet de hele spuit geven,je bedoeling was gewoon de goede hoeveelheid,dat ie doorschoot is een ongeluk geweest,geen opzet,dus je hebt haar niet vermoord...onthou dat echt heel goed!

echt heel veel sterkte met dit verlies,en vergeet niet dat je hiermee toch heel veel mensen hebt gewaarschuwd,die vanaf nu veel meer opletten bij ontwormen van en veulen ,en de ring zeker 100 x nachecken...

:(:)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:57

Wat een vreselijk nieuws... Heel veel sterkte :(:)

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:03

Pluttersput schreef:
Bij deze de laatste update over het veulen. Ik had gelijk. Geen bericht is slecht bericht.
Vannacht is voordat de dierenarts er was het veulen al overleden. Ik ben er echt ziek van. Ik snap gewoon niet hoe ik hier ooit nog overheen moet komen, ik heb mijn veulen vermoord...

Zo moet je dat echt niet zien!
Ga es praten met de mensen waar je veulen stond, evt met de DA, maar je moet niet zo hard zijn voor jezelf hoor!
Heel veel sterkte, ik vind het heel erg voor je!! :(:)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:05

Ik zie nu dat het ging om een shetterveulentje, dan is idd een grote spuit wel heel erg veel.
Een groot veulen had het wellicht overleefd.

Meid, dit is echt niet jouw schuld, jij moest dit van iemand anders, en een ongeluk zit in een klein hoekje.

Probeer het jezelf te vergeven, je bent zo'n lieve meid!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:06

Ik heb de hele tijd mee gelezen hier. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik schrik ervan als ik lees hoe vaak zo'n ring doorschiet. Dat is voor mij echt een leermoment geweest. Het is me nog nooit overkomen maar een keer kan al genoeg zijn.
Zowel jij als de eigenaar hebben alles met de beste bedoelingen gedaan en helaas is het zo gelopen.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:21

Ts, ik heb met je te doen en met iedereen die betrokken is, ik vind het heel erg en je draait het niet meer terug, hou je haaks meid.

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:29

heel erg veel sterkte

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:31

He meis wat een naar bericht! Heel veel sterkte!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:33

Ik volgde stil je topic..alleen hoopte ik niet dit te lezen! Ik snap dat je je onwijs schuldig voelt maar je wou het goed doen..hier kun je echt niks aan doen! Heel veel sterkte en komop!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:33

sterket meid met het verlies van je veulentje....... :(:)
dit had iedereen kunnen gebeuren,je bent zeker niet de 1e waarbij de wormspuit doorschiet,ik heb het al meerdere malen meegemaakt,je had gewoon pech,niet meer en niet minder.
nogmaals sterkte met het verlies.

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:36

Oh wat schrijf je dat cruw op zeg.. vermoord .. zo moet je dat helemaal niet zien!! Jij kan er niks aan doen dat de spuit doorschiet.. Je probeerde juist iets goeds te doen, een wormenkuur geven. Meis geef jezelf niet de schuld.
heel veel sterkte Y;(

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 13:39

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik snap dat jullie het cru vinden, maar het is voor mij heel erg lastig. Ik was degene die niet het ringetje heeft gecontroleerd, ik heb niet gezegd dat ik direct een dierenarts wilde. Het is een samenloop van omstandigheden geweest, en het voelt echt alsof het mijn schuld is. Uiteindelijk zal het allemaal wel een plaatsje krijgen, maar nu is het gewoon vreselijk poedersuiker.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:39

Wat een naar bericht.... Maak jezelf geen verwijten meis, je deed wat jij dacht dat goed was, je intentie was alleen maar goed. Veel sterkte.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:41

Iedereen die om dieren geeft zou zich zo voelen zoals jij je voelt ts! Als je je niet schuldig zou voelen zou je niet om die dieren geven en dat doe je duidelijk wel :(:)

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 14:00

Jeetje wat vreselijk om mee te maken.....hou kan het nou dat zo'n ringetje doorschiet?? Dat zou toch niet moeten kúnnen?? Heb je de spuit nog? Dan zou ik die in ieder geval naar de fabrikant sturen met je verhaal erbij. Dat dat niemand nog kan overkomen. Heel veel sterkte, lijkt me niet makkelijk allemaal voor je. Het was een ongeluk, dat moet je jezelf wel steeds goed realiseren hoor.