haha ja zeker in spanning . vanmorgen liep er een geitje bij in de stal die was dus over het schot heen gesprongen bij jenny de stal in . dus ze dachten ff dat het er was . tot het meeee zei . hahahaha.
DesireeK
Geplaatst: 06-03-09 10:59
Hahahaha.... Dat is ook wel een hele schrik dan als je denk een veulen aan te treffen en het mekkerd als een geit
Hahaha, wat een grap! Maar helaas dus nog geen veulen.
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-09 14:12
nee helaas nog niet ze houd het erg spannend .
ik hoop alleen dat het niet te lang meer duurt . ik heb totaal geen gedult en kan heel slecht tegen dit soort dingen . dus zelfs hier in thuis ziek in bed loop ik nog te stuiteren .
he ba, jenny houd het wel heeel erg spannend nou..
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-09 20:37
nou ben net zelf wezen kijken . ben geschopt en gebeten door dr maar heb het overleefd . uiers kijken bij mini valt niet mee dus moest voelen tja dat werd niet gewaardeerd . toen buik even goed voelen en kijken of het veulen het nog deed . ook dat werd niet gewaardeerd .
conclusie uier vol veulen leeft nog .
nu er nog uitkomen .
wel begint dr ontlasting iets dunner te worden dus mischien dat dat een teken is .
maar ze is erg saggie nu . dr buurman word steeds aangevallen zelfs tegen mijn vriendin was ze niet vriendelijk vanmorgen . terwijl ze normaal best een scheetje is .