Ja wij balen er ook ontzettend van, maar goed de natuur heeft gewoon besloten dat het niet gaat he. Maar ik blijf zeker met jullie meekletsen hoor Ik ga morgen voor een paar dagen naar Zeeland dus zal ik er niet zijn, maar daarna doe ik gewoon gezellig met jullie mee.
Kom net thuis van mijn werk had avonddienst komt mijn vader (ik woon naast ze )ineens naar beneden toen ik de hond bij hun ophaalde. Verteld hij dat ze vanavond de DA hebben moeten laten komen voor Bonnie omdat ze een koliek aanval had. Dit heeft ze nog nooit gehad zover ik weet ( heb haar nu 2 1/2 jaar). Ben net bij haar wezen kijken want ze hadden de lamp aangelaten, gelukkig zag ze er goed uit en lagen er 3 hoopjes mest in haar stalletje maar wat kun je dan schrikken zeg. Straks maar even aan mijn broer vragen wat er allemaal precies gedaan is bij haar, hij was er bij toen de DA kwam.
Maaike ga ik vrijdag laten scannen ben benieuwd. Ze kan dan 21 dagen drachtig zijn.
Bij navraag aan mijn broer blijkt het niet om Bonnie te gaan maar om Maaike. Maaike heeft al een keer eerder koliek gehad en herstelde er toen ook goed van. Nu is zo te zien ook alles weer in orde.
@ pj verdorie! balen zeg, maar gezelli dat je evengoed mee blijft praten!
@ BB *duim duim duim*
@ mabon Oeh! dat is schrikken!! hopelijk heeft het geen gevolgen voor de dracht van maaike! Zou dat wel kunnen? gelukkig is alles weer in orde.
hier alles nog steeds goed, lekker lui en vooral eten eten eten, haar grootste hobby. zaterdag was de hoefsmid even langsgeweest, staat ze toch verliefd met hem te kroelen!!haha gekke merrie.
nou hier gaat het ook weer een beetje beter. Hoop dat ik nu iets meer kan posten (zit nu bij mijn vriend in huis omdat ik thuis wat hoog oplopende problemen had). Cuba heeft nu nog ruim 1 week vakantie en daarna gaat er eerst n vriendin van mij op, als dat allemaal goed gaat durf ik er ook wel weer op te stappen... tja ,moet toch een beetje uitkijken met mn rug en mag hem eigenlijk niet belasten (dat gaat ook niet echt)
Operatie is goed gegaan!! Ze staat niet naast vicky volgens mij. Die staat toch naast het strohok? Bruine merrie met mooie appeltjes op haar lijf? Ik sta naast een pony of klein paardje.
vick stond gisteren nog links naast de wasplaats. Misschien hebben ze haar vandaag verplaatst. Tot nu toe heeft vick in dezelfde stal gestaan en had ze verband om haar recht voorbeentje.