Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bel straks even voor De zekerheid idd SharonIndezz schreef:wat jammer baudyH,
Hier gisteren de merrie een ongelukje gehad in de wei, die heeft een gat in der been, we hebben vochtafdrijvers gekregen, en die moest ik gisteren 2 zakjes geven, en dan nog 3 dagen 1 zakje, alleen zat ik net te googelen, en blijkt dat dat spul schadelijk kan zijn voor de vrucht, iemand daar ervaring mee? Schrik me helemaal de kloteheb tegen de dierenarts duidelijk gezegd dat ze dragend is, en was geen probleem zei ze
Soms denk ik nu wordt het eindelijk rustiger en dan uiteindelijk komt er weer vanalles tussen en is het toch druk
Bij Saartje is het uiteindelijk nog gelukt met hulp van een inspuiting maar bij andere merrie's was het het jaar erop gewoon weer normaal.
Echt heel blij mee. Tina wordt volgende week gescand. De veearts zou ruim van te voren bellen wanneer hij kwam ( hij had het enorm druk met blauw tong en wist nog niet welke dag/Uur hij kwam). Uiteindelijk belde hij 10 min van te voren dat hij er bijna was. En Tina dacht nope mij vang je niet vandaag
Dus die wordt volgend week gedaan. En dan deze x waarschuwt de veearts wel optijd
(Of moet ik Irish cob zeggen).

. Zij is onze Ardenner trekpaard merrie. We hebben 2 trekpaarden buiten de tinkers om
. Hopelijk is de laatste poging raak.
nogmaals gefeliciteerd. En ook fijn dat je merrie nog geinsemineerd kan