Ik lees later even bij, maar heb weer een dilemma wat ik jullie even voor wil leggen

2 merries drachtig inmiddels, maar nummer 3 wil echt niet lukken. Vorig jaar 1x diepvries van hengst nr2 geprobeerd, dit jaar 2x diepvries hengst nr1, laatste keer vers andere hengst, maar weer niet drachtig..
Ik wil nu nog 1 poging alles op alles doen en anders wordt ze waarschijnlijk verkocht. Met haar normale cyclus zou ze in het weekend uit zijn gekomen qua ovulatie, dus eigenlijk al besloten deze cyclus over te slaan en voor de zekerheid te spoelen. Maar nu deed ze er heel lang over om hengstig te worden, waardoor ze toch pas op z'n vroegst dinsdag ovuleert en we toch zouden kunnen insemineren (als alles er goed uit ziet bij de scan morgenochtend).
Wat ook een optie zou zijn is dus dinsdag insemineren en voor de zekerheid de dag erna naspoelen.
Nu was mijn vraag aan mijn DA, maar hij had er niet echt een antwoord op en aangezien ik dan morgen voor 9 uur sperma moet bestellen heb ik geen tijd om met de kliniek te overleggen.
Wat geeft de grootste kans op dracht, of maakt het geen verschil? Hengstigheid overslaan, nu spoelen en dan volgende hengstigheid insemineren, of gewoon dinsdag insemineren en de dag erna naspoelen?