Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salatiga1995 schreef:Achjee kyrke wat mega balen! Welke hengst was dat? De AT hengsten vind ik ook zeker heel gaaf hoor.
Ik lees wel al vanaf het begin mee maar heb nog niet actief meegepraat aangezien er hier nog niet veel gebeurde...
Maar kom dan nu toch wel weer meepraten want m’n merrie ga ik vanavond naar de hengst brengen!
Ze was gisteren ineens heel vriendelijk tegen de andere paarden (zelfs haar buurvrouw) dus ze mag vanaf vanavond naast haar nieuwe vriend slapen, ben benieuwd of ze al hengstig is
Misschien kennen jullie mij en m’n merrie nog wel van het DBT 18 of 20![]()
Grappig dat Balou net langskwam, want Bel gaat naar dezelfde hengst, Fizz Silver Fame!
Als ze drachtig is, stel ik ze wel fatsoenlijk voor
ual_95 schreef:Dustin_lover ik voelde me al schuldig dat ik niet op iedereen kan reageren, maar ben blij met je 'edit'. Ik lees het meeste echt wel, maar om nou nog te reageren op iemand van 5 pagina's geleden vind ik ook zo spuit11![]()
Shari_Becker Puur uit interesse, hoe gaan jullie dat aanpakken? Simpelweg direct het veulen weghalen? En is enkel de biest gevaarlijk? Het kost even tijd om afweerstoffen te vormen, zou je denken. Maar heb er verder geen verstand van.
Hopelijk pakt het Suffie!
Libera, ik wacht nog op de totale rekening. Ze houden er hier de spanning graag in, bijna inclusief tromgeroffel