Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Geen idee hoe jullie scannen/opvoelen, maar is het een idee om haar een kleine sedatie te geven? Eventueel kan hier ook de confidence EQ gebruikt? Snap je helemaal hoor, ik weet ook niet wat ik zou doen in jouw situatie. Pris kregen we ook niet drachtig van 1 bepaalde hengst, heb haar uiteindelijk wel drachtig gekregen van hem...bleek dat ze een rare eisprong had steeds.
wel heel vervelend dat ze zo lastig is met scannen, en dat ze weer niet drachtig is natuurlijk...
Eerste merrie is hengstig!
Woogy schreef:Courtjuh wat is CL?
Tenks, ik ben echt heel blij dat ze hengstig is. Zat alweer aan mezelf te twijfelen of alles wel goed ging. En dan ook nog een artikel lezen dat soms paarden gewoon niet bij elkaar passen haha.
Eef93 schreef:Weet iemand of een drachtige merrie tranquigel mag. Mijn merrie is nog niet drachtig gescand maar iemand vroeg het me en ik was hier wel benieuwd naar.

Het tweede ei dat ze begin deze week had, was niet gegroeid, dus geen zorgen over een dubbele eisprong. Vanavond nog een keer insemineren. 
) en ondertussen appen met de hengstenhouder of Witjes niet stiekem hengstig is geworden. Tot nu toe niet! Dus morgen scannen!
Zó ontzettend spannend. Met die concerten erbij (beide keren vrijwel vooraan) en dan de pony drachtig zou dit wel een absolute topweek zijn!
Ze zou dan trouwens drachtig zijn van de eerste ronde. Vorige week woensdag zouden we scannen en toen zat ze geloof ik op 16 dagen. Dus nu dan op 25.
Heeeel erg blij mee! Overgezet in de draagmoeder en nu maar weer duimen..

Jammer dat jullie het niet nog een keer proberen. Wel zorgen dat je zeker bent hoor.
Zelf dekken we er 1, de rest is van andere eigenaren
arme cas zeg en je handen.

onwijs balen dat je je droom moet laten gaan