Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
R12312 schreef:Bijna een maand...Kim je moet juist geen verandering willen als ze nog een maand moeten. Als ze een maand van te voren al flink uier aan maken word ik juist nerveus
KoudbloedKim schreef:Kim vindt dat inderdaad ook niet fijn, oren plat en als je doorgaat kun je een trap krijgen, maar denk dat ze echt wel het verschil tussen mensenhanden en hun eigen kind weten hoor.
Nicole schreef:Daar krijgt ze bij mij ook zeker niet de kans voor hoor.[naam] schreef:Kim vindt dat inderdaad ook niet fijn, oren plat en als je doorgaat kun je een trap krijgen, maar denk dat ze echt wel het verschil tussen mensenhanden en hun eigen kind weten hoor.
Nou dat moest die van mij eens proberen om me een schop proberen te geven dan kreeg ze wel schoenmaat 38 voor de reet. In begin werd ze ook heel kwaad op mij maar dan hoefde ik mijn stem maar te verheven en dan bedacht ze zich wel een paar keer voor ze der been op zou tillen, toen was nog wel staart zwiepen enzo maar ze won er maar mooi aan. Nu kan gelukkig probleemloos aankomen
LoesvL schreef:Ik heb ook een merrie drachtig, 5 april uitgeteld en al een aardig dikke buik, zal vanavond eens goed naar de uier kijken, ik ben benieuwd wat het wordt!
Memere schreef:Ik lees hier dagelijks mee maar is wel héél veel om bij te lezen
Mijn topic: [KS-MK] Evy drachtig: kleurenwonder in de maak
Mijn merrie is vandaag 231 ver en heeft een buikomtrek van 143cm!![]()
[ Afbeelding ]
Woogy schreef:[KS-ITP] The arabian prince Mash'isk Dorogoy
Voila Massie zijn eerste eigen topicje, barstens vol foto's van onze kleine dansman
Kleine sneak preview
[ [url=m/saTcFD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Caesar schreef:@Cynthia: Uit je eerdere overwegingen in een ander topic zou ik dan dit keer voor de Cob hengst gaan. Hoewel mijn eigen advies anders zou zijn en je specifiek aangegeven hebt wat je zoekt in je veulen, denk ik dat je bij jezelf moet blijven en voor de Cob moet gaan. Een veredeling kan je elk jaar nog doen met de lijnen van DB.
Crines schreef:Maar uuum, laat ons zeggen dat ik met veel aandacht het stukje heb gelezen over de du bois hengsten voor Daisy![]()
Neonlight schreef:Daisy, leuk om je verhaal voor de hengstenkeuze te lezen. Zo kwam ik een aantal jaar geleden ook voor een andere hengst bij du Bois, maar werd de keuze toch heel anders.
Neon is nu drachtig van Goldstar.
KoudbloedKim schreef:R12312 schreef:Bijna een maand...Kim je moet juist geen verandering willen als ze nog een maand moeten. Als ze een maand van te voren al flink uier aan maken word ik juist nerveus
En ik snap dat ze nu geen volle uier hoort te hebben, maar zou toch fijn zijn om íéts te zien veranderen.
Hij is een week of 2 geleden opeens iets voller geworden en daarna iets minder vol (maar nog steeds niet helemaal leeg) en nu staat het stil.
Maar me ook zeker geen zorgen hoor!
Ben allang blij dat het tot nu toe probleemloos verloopt.
Cynthia82 schreef:Crines schreef:Maar uuum, laat ons zeggen dat ik met veel aandacht het stukje heb gelezen over de du bois hengsten voor Daisy![]()
Spannend!!! Als je meer wil weten, je weet mijn pb-adres