Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan begin je toch spontaan even te twijfelen. Maar gelukkig vanochtend het veulen voor het eerst kunnen voelen en ik geloof dat het verschil met een paar weken geleden ook wel duidelijk zichtbaar is 

lizze12 schreef:Okee, dat is inderdaad wel slim gewoon zo vroeg mogelijk beginnen met alle eventueel spannende dingen.
Maar oké, het was redelijk gelukt en op het eind vond hij het uiteindelijk toch allemaal wel best. Maar bij hem had ik het beter 2 weekjes eerder kunnen doen.Lovelyn schreef:Lieve Kodaco mocht vandaag niet naar buiten van de stal eigenaarecht heel erg balen! Maar wel nog een paar droog foto's gemaakt
[ [url=m/PWjV3v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UKkC3E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4R9E7U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben echt verliefd op hem! Hij is zo ontzettend schattig!
Niet stressen! Ushi had totaal geen gedragsverandering en ze at gewoon nog een uur voor ze beviel dus het kan ineens hard gaan!
.
. Nog een vraag over de ruin bij een merrie laten lopen, hier wel merrie apart gehouden, en pas toen het veulen wat ouder was andere erbij gezet. Hier werden de andere allemaal wel erg nieuwsgierig denk dat als ze erbij gelopen hadden ze wel erg opdringerig geworden waren en moeders niet echt haar rust gevonden had.

Helaas, want ik zou ze inmiddels graag bij elkaar hebben. Dan heeft Amir ook een ander om mee te spelen, ipv alleen zijn moeder.