Maar misschien denk ik wel heel krom

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Richtje schreef:Wat betreft stress en verwerpen. Ik heb een beetje het idee dat als ze verwerpen door stress (tenzij het echt extreme vormen aanneemt natuurlijk) dat het dan toch al kwetsbaar en niet helemaal goed geweest is. Normaal moeten ze wel wat kunnen hebben!
marrlinde schreef:Richtje schreef:Wat betreft stress en verwerpen. Ik heb een beetje het idee dat als ze verwerpen door stress (tenzij het echt extreme vormen aanneemt natuurlijk) dat het dan toch al kwetsbaar en niet helemaal goed geweest is. Normaal moeten ze wel wat kunnen hebben!
in de natuur moeten ze toch ook vluchten en weet ik hoeveel kilometers afleggen per dag?
of denk ik nu verkeerd
Puissance schreef:Heb op zich goed nieuws, de dierenarts van mijn instructrice komt aan huis scannen, dus ik heb geen problemen meer dat ik niet naar de kliniek kan (geen vervoer doordeweeks).
Maarja, ik ben erg bang dat er toch iets niet goed zit in mijn merrie.
Zal vast tussen mijn oren zitten, maar ook al omdat die hengstigheidspuit niet gepakt heeft.
marrlinde schreef:Richtje schreef:Wat betreft stress en verwerpen. Ik heb een beetje het idee dat als ze verwerpen door stress (tenzij het echt extreme vormen aanneemt natuurlijk) dat het dan toch al kwetsbaar en niet helemaal goed geweest is. Normaal moeten ze wel wat kunnen hebben!
in de natuur moeten ze toch ook vluchten en weet ik hoeveel kilometers afleggen per dag?
of denk ik nu verkeerd
parouscha schreef:Ja precies
Ik ga hoogstwaarschijnlijk gelijk verhuizen als ik terug kom met mijn merrie bij Wim Cazemier.
Dus dat is ook wel weer een soort van stresfactor
Maarja ik houd haar goed in de gaten en doe het rustig aan met haar.
Puissance schreef:Heb op zich goed nieuws, de dierenarts van mijn instructrice komt aan huis scannen, dus ik heb geen problemen meer dat ik niet naar de kliniek kan (geen vervoer doordeweeks).
Maarja, ik ben erg bang dat er toch iets niet goed zit in mijn merrie.
Zal vast tussen mijn oren zitten, maar ook al omdat die hengstigheidspuit niet gepakt heeft.