Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Eydis schreef:Sjoert hoe doet je merrie het? Is ze ook niet bijna uitgerekend?
Ik zit nu naar twee merries te kijken die allebei niks doen. Slaapverwekkend.
1 van de 2 heeft al 2 dgn harsdoppen. Vandaag echt hele grote zelfs. Als er morgen weer een zit, maar ik er een foto van voor op mijn site![]()
MarijeR schreef:Nicole288 schreef:Marije: Wat zei de melktest vanavond? Of willen we dat niet weten?
Door alle melk was het wat lastig af te lezenBoven de 20 iig. En dikke plakkerige biest is het.
Zat ook overal op
Zahlina schreef:Jippy.. IT'S A GIRL!!!!!
Vanmorgen om 6.00 vond Shanon het dan tijd om zich te ontdoen van haar 11 maanden last.
Ik heb echt even lopen stampen van blijschap dat we nu toch eindelijk een merrietjes hebben gekregen.
Als ik het goed heb gezien blijft ze ook nog eens vos, met een keurig blesje en 4? witte benen.
Ik moet straks naar werk maar vanavond zal ik onze nieuwe aanwinst helemaal goed bekijken..
Nu blijft ik alleen maar stuiteren om een merrietje!!!!
Neon, nog bedankt voor de ooievaar tip, het heeft dus echt geholpen om alles wat op een hengst leek uit de lucht te knallen.
Foto's volgen vanavond