heb midnight net aangezet maar ze staat er voor hahaha dus kan nog niks zien..... is Citty vannacht nog erg onrustig geweest? Ga zo alles maar eens bijlezen hihihihi
Gisteravond nog wel, in de tijd dat maysie en SA er zaten was ze rustig, toen maysie en ik samen keken heeft ze heel lang gelegen, ook geslapen, vanaf ik alleen zit heeft ze alleen nog maar gestaan.
Weer een dagje verder. Misschien komt het vannacht wel of wacht ze effectief op volle maan.
Goede morgen Ik hoop voor pvd en voor haarzelf en ons de waaksters dat ze niet zo heel lang meer wacht.... Opzich mag ze nu bevallen op 320 dagen, maar elke dag extra is voor het veulen mooi meegenomen, alleen voor de merrie, pvd en de waaksters slopend
Goedemorgen Nog geen veulen Hoop toch dat het nu snel geboren gaat worden,voor PVD en de andere wakers Ik ben er niet veel nu manlief is jarig Heel veel succes jullie allemaal En Citty poep dat veulen nou eens uit
Redelijk rustig nachtje geweest zo te lezen. Nou kom op Citty vanaf vandaag mag je rustig gaan veulenen hoor. PVD en de waaksters worden nu echt een beetje moe nu.
ik ben ff roken en naar de wc, dus kan jullie ff geen update geven.... ze staat volgens mij ruistign uit haar stal te kijken... staart gaat wel af en toe omhoog, maarja dat is niks nieuws