Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ah,nu komen de merries,netjes verdeeld!! Wat een kanjer van een veulen zeg!! Precies één van 3 dagen oud al!!! Ben je erbij geweest??

Maseike schreef:@ Whiz ik ga morgen tietjes (tieten) op de foto zetten
Ik heb nu een ziek kind dus ik ga morgen langs monnie!
Manlief gaat naar mon en die kan geen foto,s maken want dan zie je maar half tiet:)
(Komt me bekend voor)! Die van mij is pas erg! Als ik hem vraag Lib binnen te zetten.. dan is ze in eens over 3 hekken gesprongen en staat ze ergens bij de buren. Of Ze gaat achter hem aan... en hij springt over het hek bij de buren..
Whiz schreef:Maseike schreef:@ Whiz ik ga morgen tietjes (tieten) op de foto zetten
Ik heb nu een ziek kind dus ik ga morgen langs monnie!
Manlief gaat naar mon en die kan geen foto,s maken want dan zie je maar half tiet:)
*grinnik*(Komt me bekend voor)! Die van mij is pas erg! Als ik hem vraag Lib binnen te zetten.. dan is ze in eens over 3 hekken gesprongen en staat ze ergens bij de buren. Of Ze gaat achter hem aan... en hij springt over het hek bij de buren..
Edit: dat laatste heb ik gelukkig zelf gezien... en koste me bijna een natte broek!
en mannetje maar rotknol roepen en mon maar harder lopen

Evy schreef:Heeft Djesseka al haar verhaal verteld hier op bokt over de moeilijke start van haar veulentje?
) Gaat het nu toch wel weer goed? Wat was er aan de hand?
Dio Dorato is het geworden, zie viewtopic.php?f=175&t=770157
Zeker met twee veulens! Ik heb juist foto's buiten genomen van mijn nieuwe kanjer. Hij is echt superdeluxe en draaft heel mooi! K'ga ze snel uploaden!
Whiz schreef:@maseike... Goh.. zusjes??
@meavey.. Gecondoleerd en sterkte daar!
... ik kan het allemaal niet bij houden hoor
Sinds mijn vorige post (1 week geleden ) is ze nauwelijks veranderd
Pauk schreef:Niet helemaal waar!
Ze blijven namelijk gewoon hengstig ook al zijn ze al drachtig!! Er kan nameljik een 2e kleiner eitje zitten die wel hormonen produceert dus je merrie blijft hengstig
Pauk is namelijk 4 keer gedekt in totaal, en waarschijnlijk van dekking 2.. of misschien 3 drachtig..