Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wie weet krijgt ze over 2 of 3 weken het veulen al, geen wonder dat ze dan nog maar weinig zin heeft. Kan ze af en toe een tijdje los?
) 
)

)
maar ik heb wel elke dag gevolgd hoor 

)
wat vliegt de tijd bij haar!
die zit vandaag op exact 199 dagen... morgen dus een 200-dagen-mijlpaal hier

als het weer zo blijft denk ik dat ze er idd eerder voor gaat. Als ze duidelijk aangeeft niet meer te willen, moet je haar zeker niet gaan dwingen! Wat niet gaat, gaat nu eenmaal niet. Het veulen groeit nu nog onzettend hard, dus het is logisch dat niet alles meer zo vlot gaat!
moet steeds lachen als ik die naam hoor van jou, want ken eigenlijk verder bijna geen paarden/pony's die zo heten...
Ik respecteer mijn merries wil, ik vind namelijk dat je moet kiezen tussen fokken of rijden, en ik heb gekozen voor fokken. Het is alleen maar meegenomen als je er ook nog op kunt rijden.
Zij verwacht rond 12 maart haar veueln!!!
En je had ze idd al voorgesteld, ik heb ze tenminste al een keer gezien via die link
Mooi hoor 

Nicole288 schreef:Miirthe: Tuurlijk mag datEn je had ze idd al voorgesteld, ik heb ze tenminste al een keer gezien via die link
Mooi hoor
Krackertje: Jij denkt dus dat ze juist langer gaat wachten omdat het nu nog zo warm is?
Frenia: Aftellen vanaf 100 dagen, dat kan natuurlijk ook! Ik tel al vanaf dag 1 naar de 334
Regina: Hee, ik zie het ja, wat grappig! Hoe groot is jouw Palona? Die van mijn buurman is boven de 1.65m
Chubby: Ik heb mee gegokt, 30 december, een bruinbonte hengst.