Citaat:Tonie: whow dat is ook wat Een hoogdrachtige merrie die compleet over de rooie gaat van een koe!! Hoe is het nu met haar dan? Omdat de koe er blijkbaar nog is.....
Hier heb ik ze gelukkig inmiddels allemaal koeproof. De buurman heeft een melkveehouderij.![]()
De koeien en mijn paarden neuzen inmiddels gezellig met elkaar.
ze is inmiddels iets rustiger geworden gelukkig en staat nu gras te eten maar met haar ogen gericht op de KOE!! ik denk als de KOE beweegt dat ze hem weer gaat aanvallen ze is zo KWAAD op die koe, het slaat echt nergens op.......
en Suzie onze oude shetlander vind de KOE geweldig en wil wel even neuzen met de KOE, maar dan wordt ze pas echt kwaad en moet ouwe Suzie het ook ontgelden en wordt met een hoop stampei de hoek in gejaagd, ik zal blij zijn als die KOE pleite is!!!!
en ik zie dat ze een hele vieze plek heeft tussen haar billen er is iets uitgelopen uit der muts en heeft daar heerlijk met haar staart een grote vlek van gemaakt.......misschien brengt de koe toch nog een veulen

maarja ze slijmt al bijna 4 weken uit der fluit alleen is het nou wel een hele grote vlek....
nouja afwachten maar