Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamaramt schreef:Mijn maiden merrie is nu 329 dagen staat al 5 dagen met birth alarm snachts omdat ik die gehuurd had op afspraak al.
Maar de uier is al week stabiel en zie zelfs dat na het stappen de uier terugloopt...
Ook krijg ik van iedereen te horen dat ze helemaal niet dik is en dat er wel dan een klein veulen in zal zitten![]()
Ik hoop toch echt op een gezond veulen wat uitgroeit tot groot formaat.
Ik zie het veulen regelmatig bewegen en voel het ook.
Paar weken geleden nog gescand of het niet in stuit lag maar veulen lag goed.
Zijn er hier meer mensen met maiden merrie en zo ver in de dracht met weinig buik?
Dit is mijn merrie nu:
[ [url=m/ZwmFq2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fleuribelle schreef:Gefeliciteerd Ponylove!
Gaan jullie veulens met dit koude weer hele dagen naar buiten. Ik ben bang dat ze kou vatten als ze op de koude grond gaan liggen. Ik ben misschien super voorzichtig omdat wij twee jaar geleden een veulen verloren hebben.
sultan15 schreef:Cynthia wat is Idris mooi! kan me voorstellen dat je twijfelt omdat hij je zo aan Ti doet denken. Verkopen kan inderdaad altijd nog. Al moet je je denk ik ook altijd afvragen wat je doel is (was) en wat het toevoegt als hij blijft. Ik heb ook weleens een hengstje aangehouden 'omdat hij zo leuk was' om toch op zn 3e tot de conclusie te komen dat ik niet nog een ruin wildeHij is alsnog verkocht en achteraf had het me veel gedoe bespaart als hij als veulen was verkocht
ze moeten tenslotte ook nog gezond 3 worden, met alle risico's van dien. Maar ik ben er misschien wat 'harder' in en een beetje te veel pech gehad met 3 jarigen
tamaramt schreef:Bedankt voor alle reactiesIk ben nu wat geruster en zie idd fotos hier nu van meer merries die gewoon heel mooi drachtig zijn met een beschaafde buik.
Spannend