Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
baudyh schreef:Hee Gaudi, die staat bij Wim Cazimier toch?. Leuk!
Libera schreef:baudyh schreef:Hee Gaudi, die staat bij Wim Cazimier toch?. Leuk!
Ja klopt! Had de dekking eigenlijk voor vorig jaar al gekocht, maar door omstandigheden nu dus pas gebruikt... Gaudi heeft vorig jaar meer dan 100 merries gedekt, dat is echt enorm veel voor hier!
Zie ook al allemaal mooie nakomelingen geboren worden
baudyh schreef:Libera schreef:
Ja klopt! Had de dekking eigenlijk voor vorig jaar al gekocht, maar door omstandigheden nu dus pas gebruikt... Gaudi heeft vorig jaar meer dan 100 merries gedekt, dat is echt enorm veel voor hier!
Zie ook al allemaal mooie nakomelingen geboren worden
Ja leuke hengst, jammer dat hij zo ver weg staat.
Ook Jaleet vind ik leuk. Als je Wim ziet doe hem de groeten. Onze merrie is nu net drachtig gescand van Atleet. Die had Wim toen hij nog in Nederland woonde.
AM_Horses schreef:Balou_lover. Sorry je post was eraf gevallen. Mooie combi. Bij een kennis van mij is er afgelopen week een cremello merrie veulen geboren van Fizz. Echt een poppetje
_cheyenne_ schreef:Mooie combi Balou, zijn het cobs?
Simpie fijn dat dst verrekte bloedei eindelijk weg is! Op naar een mooi normaal ei.
Welkom Shari. Ik weet niet zo veel over rhesus, enkel dat het met het bloed te maken heeft. Maakt de hengstenkeuze dan ook nog uit?
RivQ nog even op het wachtbankje. Hopen op goed nieuws na het weekend.
CharmFaith schreef:Zeker balen cynthia we gingen mooi redelijk te gelijk op.nouja volgende ronde beter hopelijk blijf jouw kleine lekker zitten !
Balou_lover schreef:AM_Horses schreef:Balou_lover. Sorry je post was eraf gevallen. Mooie combi. Bij een kennis van mij is er afgelopen week een cremello merrie veulen geboren van Fizz. Echt een poppetje
Ooohw ik wil ooook!! Ik had voorheen nooit echt dat T mij uitmaakte wat t werd, maar aangezien wij een abonnement op hengstveulens hebben hoop ik daarom nu toch echt een keer op een merrie![]()
En dan graag een mooie valk versie (of dubbel verdund omdat het nog niet 100% zeker is of Kate smokey black is...)