Baudyh, balen zeg... welkom bij de volgende ronde, er zijn er heel wat die niet drachtig waren...
Cheytjuh, zo, dan zit er voor jou ook nog veel scan-werk in.. Succes met de andere 4!
Meya_, welkom en gefeliciteerd met de dracht! En nu wachten tot het kloppende hartje, spannend!
Ibbel, handig dat je de ritjes zo kan combineren! En drie keer wachten nu dus.
Evenlien, succes met de rit en hopelijk lukt het via deze manier wel!
Tinniie, gefeliciteerd met de dracht! En op naar de volgende ronde dus...
Tiwi, succes met de nieuwe ronde!
Cp112, sterkte met de wond! hopelijk geneest het mooi, wat is dat wat met al die ongelukken hier

Paardje 2013, welkom! Wat voor combinatie gaat het worden?
Wat een geweldige pony Faline! Vind het altijd zo'n mooi gezicht wanneer ze echt op de kindjes gaan passen wanneer die er op zitten, goud waard!
Gefeliciteerd Milan_lover! Nog even afwachten dus, maar als alles goed gaat straks in een keer drie kloppende hartjes, super zeg!
Renske_W, eerst nog gefeliciteerd met de dracht! En gelukkig dat het weer de goede kant op gaat, bevestiging is altijd fijn inderdaad!
Cynthia, ook jij nog gefeliciteerd met de dracht! Ik zag dat het met haar zelf niet helemaal top ging, maar gelukkig zijn ze er achter wat het is! Lijkt me verschrikkelijk om je paard te zien lijden en niet te kunnen helpen, nu kunnen jullie in ieder geval gericht op naar herstel!

Yfkelover, succes met scannen (of is het ondertussen al geweest?). Hoe ging het?
AM_horses, succes met het wachten!
Murosch, fijn dat het zo snel gaat, kan ik hier nog niet zeggen met al dat scannen en wachten lijkt het eeuwen te duren

Hier vanochtend weer gescand, ei van 4,5 cm nu en nog mooi rad. Zondag weer insemineren, mooi op Pinksteren, wat een timing