Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Murosch schreef:Oh Urielle dat komt me heel bekend voor! Hier ook zo'n "kreng"
Nog even een vraagje. Wainonia was gisteravond erg onrustig en wat ik gek vond was, dat ze een paar keer ging staan knipperen, net of ze hengstig was of na het plassen, maar er kwam verder niks. Doen jullie merries dat ook?
__Lauraa schreef:Mijn pink lady's zijn vanaf vandaag extra pink haha. Ze hebben nu ook beide roze voerbakken in de stal, eerst hadden ze gewoon voerbakken op de grond maar die gooiden ze door de hele stal. En nu hebben ze ook water op stal!
[ [url=m/wTcYSm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4zDDID.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yGslca.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uier van mijn merrie vandaag dag 334
[ [url=m/DuzHPd.jpg]Afbeelding[/url] ]
R.X. schreef:__Lauraa schreef:Mijn pink lady's zijn vanaf vandaag extra pink haha. Ze hebben nu ook beide roze voerbakken in de stal, eerst hadden ze gewoon voerbakken op de grond maar die gooiden ze door de hele stal. En nu hebben ze ook water op stal!
[ [url=m/wTcYSm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4zDDID.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yGslca.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uier van mijn merrie vandaag dag 334
[ [url=m/DuzHPd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Persoonlijk zou ik die bakken niet in de stal laten, dan kan je beter als ze zo erg de emmers rongooien een emmer (tuurlijk zonder hensel) in een autoband zetten voor het water en de brokken nadat het op is weghalen.
Urielle schreef:lisch schreef:Urielle was jij ook nog op de show bij veninga geweest?
Nee was het wel van plan maar kwam er niet meer van. Wel mooie foto's en filmpjes zien passeren.
Jij?