Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Saffier schreef:Cheytjuh schreef:Hier de namen nog niet helemaal klaarWe willen alles wat we fokken met een drank/alcohol associeren, maar met de I is nog wel redelijk lastig
Dus, mochten mensen nog ideeën hebben
Ik dacht gelijk aan Irish Coffee
? Irish coffee is aardig zwartbruin 
 Maar eerst maar eens duimen dat het in 1 keer pakt en netjes 11 maand blijft zitten 

Die enge vent  
 ?

vraag met een paar weken nog een keer haha.                                                         Dustinlover schreef:Empty is vandaag hengstig geworden![]()
![]()
![]()
Baal echt kan wel janken.. wilde zo graag een veulen van haar en ze was al bijna 2 maanden drachtig... Heb niks kunnen vinden,maar is ook allemaal nog zo klein... Doe nu nog een poging en dan kijk ik wel.. Baal echt als een stekker...

zo jammer, ik ga extra hard duimen dat het de laatste poging wel goed gaat  

Dustinlover schreef:Empty is vandaag hengstig geworden![]()
![]()
![]()
Baal echt kan wel janken.. wilde zo graag een veulen van haar en ze was al bijna 2 maanden drachtig... Heb niks kunnen vinden,maar is ook allemaal nog zo klein... Doe nu nog een poging en dan kijk ik wel.. Baal echt als een stekker...