Diane65 schreef:InekeH, veulent Zuhra dan altijd veel vroeger dan dag 342? Kan me wel voorstellen dat je dan het wachten zat wordt. Anders heb je misschien toch nog wel een weekje te gaan. Sterkte in elk geval!
Haar vorige veulen kwam met dag 330 en toen liet ze zelfs geeneens voortekenen zien. Nu laat ze al 3 weken allerlei voortekenen zien en we zijn er eigenlijk vanaf vorige week zaterdag al van overtuigd dat ze er klaar voor is. Afgelopen woensdag had ze een dag dat de melk al uit het uier spoot (nou ja melk, het was nog die doorzichtige vloeistof die voordat er melk is komt) waarna het uier ineens wat minder werd. Sinds vrijdag begint hetuier zich anders te vullen, veel meer van bovenaf en vanochtend zag ik dus harsjes. Vanmiddag begon ze met echt witte melk te lekken. De vliegen lusten deze melk erg graag, dus het is echt de zoete biest die ze nu lekt. De afgelopen nacht was ze heel onrustig, veel liggen en staan en rondraaien. Ook duwt ze de hele tijd met haar kont tegen de stalwand aan, ze schuurt niet, maar geeft enkel tegendruk. Ik mag sinds vandaag ook helemaal niet meer aan haar achterhand komen, dat mocht gisteren nog wel. Ze is nu ook heel instabiel in haar bekken, zakt er vaak doorheen, dus het is daar helemaal week. Vulva staat open en is flink gezwollen. Al met al denk ik niet dat ze nu nog een week wacht.