Auw ik ken helaas het leed dat onderrug heet. Jammer genoeg. Paar jaar terug ook amper kunnen rijden, ik kon niks meer, niet rijden, niet staan, liggen, zitten zonder pijn. Ontzettend vermoeiend. Ik krijg er ook heel snel weer last van, zoals 1 zo'n gemene bok en het kan maar zo zijn dat ik het weer zitten heb. Met opereren heb ik er soms ook last van. Een uur in dezelfde houding is niet zo handig.
Hier straks ook nog even naar stal. Is ook al weer van zondag geleden.
horsii, maak maar snel weer foto's, ik ben ook benieuwd naar Peeps dr pensie. Dais is nu inderdaad dat laatste week aan het veranderen, dus ook ongeveer vanaf dag 260. Uiteraard zijn jullie ook van harte welkom als Baby Sjees staat te hinniken
Joto; Op naar een vlekvolle bevalling!!
peach2001
Geplaatst: 16-02-11 19:31
LiiNd_Y schreef:
misschien beetje domme vraag maar waar zitten eigenlijk de banden die slap moeten worden? bij koeien weet ik dat wel
op dezelfde plek, daar lopen ook 2 van die kabels naar opzij. voor die zacht worden zakken eerst de platen, dus het kontje wordt puntiger en vaak kun je dan ook de banden zien zitten ipv alleen voelen
Ik ga morgen na het werk eerst thuis de hond ophalen en camera en dan door naar stal. Kunnen alleen maar vijf fotos op de camera, geheugenkaart is kaduuk. Moet even een nieuwe bestelen.