Dat is wel erg koud, want de wind staat er op... ga morgen toch een poging wagen. We hebben ondertussen ook een 80 meter kabel besteld... dan maar via een kabel over het erf... Hopen dat de kabel nog op tijd binnen komt...
hier een merrie die gaat liggen, schokken, zwaar ademhalen, stampend met de achterbenen, plat liggen, weer wat recht, schokken, plat, ... net als ik denk dit heeft lang genoeg geduurt, dadelijk is de beeb eruit, tastend naar schoeisel voor me spring ik al starend recht, zij ook en niks aan het handje ze staat nu gewoon te eten, uier is voller maar ik denk niet vannacht,...
Ik heb niet zoveel tijd gehad om hier te posten, sinds vrijdag staat Sasja bij de veearts om af te veulenen en we zijn elke dag even bij haar wezen kijken. Gisteren leek ze echt op haar gemak te worden, haar uier lijkt wel gehalveerd maar dat zal vast komen omdat ze zichzelf een beetje druk heeft gemaakt.
Amandake
Geplaatst: 20-04-10 07:03
durf het haast niet te zeggen , maar Vivio blijkt dus Vivia te zijn
Dit ging me NOOIT meer overkomen , maar blijkbaar hebben veulens van Romi de gave om hun geslachtsdeel goed te verbergen Ik zag gisterenavond steevast meer 1 gaatje.....vanmorgen waren dat er dus 2 geworden
Subaru Vivio (dat is zo,n heel klein koekentrommel autoootje )
manueeltje84
Geplaatst: 20-04-10 07:25
Amandake schreef:
effe vlug melden...kan de slaap niet vatten
Romi heeft een prachtig hengstenveulen op de wereld gezet !!
Zijn naam VIVIO....vraag me niet hoe we daar aangekomen zijn
Gefeliciteert!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-04-10 07:30
Ik wilde het gisteren al zeggen, weet je het zeker, maar omdat je de fout in gaat met merrieveulens die dan hengstveulens blijken te zijn dacht ik dat het dit keer wel goed zat.