Fancy foaled at 5:45 She had a very weak pulse and they were beginning to initiate CPR. She is very weak. They believe she is bleeding and they're treating her with every clotting agent they have.
Foal is a colt, maybe buckskin or dun, not sure yet. Was born with no respirations or pulse. They performed CPR. He is now breathing with a pulse. Dr Swor wants us to head down there in case things go the other way. Foal maybe septic, not sure if there is any brain damage yet. Running tests.
(Als iemand het kan vertalen, zal fijn zijn... net iets te moeilijk)
Fancy is zwak, heeft een zwakke pols en ze zijn haar aan t behandelen. Ze denken dat ze een bloeding heeft ze behandelen haar nu met bloedstollers.
Het veulen is geboren en is een hengstje. Toen ie geboren was had hij geen pols en ademde niet.. inmiddels heeft hij wel een pols en ademt. Ze zijn bezig met testen want ze weten niet zeker of het veulen een hersenbeschadiging heeft opgelopen.
Ik ben hier even niet geweest... Kreeg bijna een hartaanval toen ik de cam van Copper opende Zie ik daar vrolijk een veulen rondhuppelen... Huh? Snapte het even niet meer Fijn dat we Kyra en Fleur nog wat kunnen begluren
, daar had ik ook even last van een seconde of 2, toen realiseerde ik mij dat Copper nooit zo'n groot veulen kon hebben en haalde weer opgelucht adem...
Just spoke to Gin and fancy is VERY weak she is on IV fluids and wants nothing to do with the baby. The baby is a fighter and he is on a matress in the stall with his momma he is on IV fluids and O2. Gin said that he is a red Dun and beautiful.