Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Boldly schreef:Bold gaat er ook echt wel goed uit zien door haar dracht hoor! Ze is gewoon een totaal ander paard! Van mij mag ze op deze manier altijd drachtig zijn!
jeddah schreef:ze ontwikkeld zich in elk geval hartstikke goed, ondanks haar vroege dracht,
bubbels schreef:Mijn God, die drachtige merries zijn een nagel aan ieders doodskist merk ik.Ik ben zo verliefd op Pride nu. Komt ze aanlopen, en bij iedere pas schommelt die buik mee. Wauw! Ze trekt overigens heel erg naar de andere merries op de wei nu. Baduh accepteert dat heel gelaten, en gaat nu vaak alleen rondwandelen op de wei. Uiteindelijk gaat hij wel weer bij haar kijken, maar het lijkt wel alsof ze het nodig heeft, aandacht van de andere dames. Heel apart.
vrijalover"]
@ mac: je zou toch echt niet zeggen dat het bijna komt bij pepsi! Maar je weet het, paarden weten je altijd voor de gek te houden!
[/quote]
Hou op , schei uit ... ik stel me in op een onstuimige lente![]()
[quote="vrijalover"]
Ik vind het allebei trouwens prachtige merries!![]()
[/quote]
Dank je. Ben ook erg in mijn nopjes met de dames.
[quote="vrijalover schreef:en hoe zit het nou met lee? Is ze erg vroeg gedekt? Dat ze daarom nog niet uitgegroeid is? Hoe zit dat precies?
Mac schreef:Zij wordt dit jaar drie. Ik heb haar drachtig gekocht en ze is op natuurlijke wijze gedekt in de wei. Een preciese dekdatum heb ik dus niet.
vrijalover schreef:wat een beauties zeg die veulens
1 keer raden welke van jeddah is !
Bonte veulens zijn altijd zo leuk!